Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dan Negru, succes extraordinar la debutul celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?”

Din nou, o zi de top pentru Antena 1. Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe toate targeturile relevante. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Lansarea celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?” s-a bucurat de un succes extraordinar, emisiunea prezentatã de Dan Negru impunându-se detaşat ca lider de piaţã la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban. Şi Acces Direct, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.

Dupã şase ani de la debut, succesul show-ului cu blonde demonstreazã cã întrebãrile de culturã generalã, bine ambalate într-un spectacol de divertisment, pot provoca dependenţă. „Încã pãstrez în telefon sms-ul primit de la Valeriu Lazarov dupã prima ediţie a emisiunii: «Felicitãri, Dan! Va fi un show de cale lungã!» Şi a avut dreptate!” a declarat campionul divertismentului, Dan Negru. Prima ediţie a celui mai nou sezon „Te pui cu blondele?” s-a impus asearã ca lider detaşat de audienţã. Astfel, „Te pui cu blondele?” a înregistrat o cotã de piaţã de 17.6% şi un rating mediu de 7.3% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 12.6% share şi 5.2% rating, deşi în acel interval difuza „Serviciul Român de Comedie”, dar şi ultimul episod „Pariu cu viaţa”. Peste 2 187 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 22:22, confruntarea lui Connect-R şi lui CRBL cu armata de blonde a lui Negru, mult peste dublu faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te pui cu blondele (20:29-22:35)

Antena 1

7.3

17.6

405

Pro TV

5.2

12.6

290

Prima TV

3.3

8

184

Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8 % şi o cotã de piaţã de 15.7% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day

Antena 1

2.8

15.7

154

Pro TV

2.7

15.5

152

Kanal D

1.4

7.8

77

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 6.6% procente şi o cotã de piaţã de 15%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat un rating mediu de 6.5% şi o cotã de piaţã de 14.7%.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time

Antena 1

6.6

15

690

Pro TV

6.5

14.7

676

Kanal D

3.2

7.2

331

Antena 3

2.8

6.5

298

National TV

2.5

5.7

261

Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de miercuri nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a adus în faţa micilor ecrane de aproape douã ori mai mulţi telespectatori decât principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 4.8% rating şi 22.3% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea 4.2% rating şi 19.4% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

4.8

22.3

270

Pro TV

4.2

19.4

234

Kanal D

1

4.5

54

Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si national
Perioada 5 iunie 2013


Bucuresti, 06.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.