Proaspătul tătic Dan Negru a demonstrat aseară că i se potriveşte de minune acest statut. Îndrăgitul moderator a schimbat aseară povestea în arena blondelor, când 50 de prinţese şi doi cavaleri au intrat în competiţie, în ediţia specială de Ziua Mamei la „Te pui cu blondele”. Peste 1, 2 milioane de telespectatori au vrut să vadă dacă princhideii ştiu să despartă corect în silabe cuvântul „fiinţă”. La final, prinţesele şi-au adjudecat victoria în faţa micilor cavaleri.
Aseară, în ajun de 8 martie, Dan Negru a arbitrat o înfruntare cu totul şi cu totul specială la „Te pui cu blondele”. 50 de frumoase domnişoare, eleve în clasa a IV-a, şi-au testat cultura generală, înfruntându-se cu doi fraţi gemeni de 10 ani. Micuţii cavaleri nu s-au confruntat doar cu întrebările de concurs, ci s-au izbit şi de curiozitatea tinerelor domnişoare, care le-au pus tot felul de întrebări iscoditoare.
Peste 1, 2 milioane de telespectatori din mediul urban au dorit să vadă aseară, la 21:12, dacă micuţii ştiu să despartă corect în silabe cuvântul „fiinţă”. La final, prinţesele şi-au adjudecat victoria în faţa micilor cavaleri Costin şi Sebastian Neacşu , care nu au răspuns corect la întrebarea: „ Cum se numeşte un text scris de mână”.
Telespectatorii pot afla mai multe informaţii accesând pagina oficială a emisiunii tepuicublondele.a1.ro sau pagina de Facebook, facebook.com/tepuicublondele.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 7 martie 2012