Dan Negru, campionul divertismentului românesc nu are salariul lui Messi, dar are un public numeros, interesat de concursurile de cultură generală. Ediţia de aseară a emisunii Te pui cu blondele? a fost lider detaşat de audienţă cu o medie de 980.000 de telespectatori din mediul urban, de 12 ori capacitatea stadionului pe care s-a disputat aseară meciul FC Barcelona – AC Milan.
Dan Negru nu se dezminte. Rămâne liderul divertismentului, dar şi zgărcit. Prezentatorul emisiunilor Te pui cu blondele? şi Plasa de stele recunoaşte că audienţele extraordinare înregistrate aseară de show-ul său de cultură generală îl încântă doar în măsura în care oamenii mai sunt interesaţi de emisiunile de cultură generală, însă faptul că salariul său este câştigul lui Messi în şapte secunde, nu-l prea entuziasmează pe Negru.
“Faptul că am batut Barcelona-Milan, derby-ul din Champions League nu ma încantă cu nimic atâta vreme cât salariul meu e cât salariul lui Messi pe şapte secunde…“, a declarat Dan Negru.
1.607.000 români din mediul urban au privit aseară în minutul de aur confruntarea dinte Corneliu Vadim Tudor şi armata blondelor. Emisiunea prezentată de Dan Negru a înregistrat aseară un rating mediu de 9.3 procente la nivel urban şi o cotă de piaţă de 17.7%, Antena 1 devansând astfel postul Pro Tv care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar a înregistrat doar 6.5% rating şi 12.4 share. Locul al treilea în clasamentul audienţelor a fost ocupat de postul Sport.ro, cu o audienţă medie de 4.1 procente.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban
Bucuresti, 29.03.2012