Finala Next Star, lider autoritar de audienţã
Joia aceasta, campionul divertismentului, Dan Negru, a încheiat în forţã primul sezon al emisiunii cu prichindei, marea finalã impunându-se ca lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Muzicã de calitate, teatru, dans şi multã seriozitate, toate venite din partea unor micuţi cu vârste cuprinse între patru şi zece ani, acestea au fost ingredientele unui show magic la Antena 1. Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus ieri postul din Bãneasa în fruntea clasamentului de audienţã atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile. Acces Direct, Next Star, Un show pãcãtos, Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Spectacol de excepţie asearã în marea finalã Next Star, prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru. „Când am început proiectul, nici prin cap nu ne trecea cã un show cu copii va aduna atâţia români în faţa televizoarelor. Next Star, în ciuda titlului, e un produs 100% românesc, iar dintre sutele de copii prezenţi la casting, de doi sau trei vom auzi cu siguranţã peste câţiva ani.” Omar Arnaout, simpaticul puşti jumãtate român, jumãtate libanez, care a primit asearã trofeul Next Star chiar de la regele fotbalului românesc, Gicã Hagi, i-a uimit pe juraţi încã de la prima apariţie, când a declarat: "Muzica e scopul meu în viaţã, m-am nãscut cu acest talent, dar nu l-am descoperit din primii ani ai vieţii. Abia pe la 4-5 ani m-am ataşat de muzicã".
Românii au savurat asearã fiecare clipã a finalei Next Star, emisiunea prezentatã de Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 22% şi un rating mediu de 8.6% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra 21.5% share şi 8.5% rating. Şi la nivel urban, Next Star şi-a adjudecat prima poziţie în clasament, emisiunea înregistrând 23.8% cotã de piaţã şi 10.8% rating. Peste 2 515 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit asearã, in minutul de aur, 23:08, deznodãmântul primului sezon Next Star.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR, 20:24-23:13 |
Antena 1 |
8.6 |
22 |
482 |
Pro TV |
8.5 |
21.5 |
471 |
|
Acasa |
2.6 |
6.6 |
146 |
|
Kanal D |
1.7 |
4.3 |
95 |
|
TVR 1 |
1.6 |
4.1 |
91 |
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
23:08 |
13.2 |
33.8 |
2515 |
3.3 |
8.3 |
621 |
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.1 % şi o cotã de piaţã de 18.1% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 9% şi o cotã de piaţã de 21.4%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, all urban, a înregistrat un rating mediu de 7.2% şi o cotã de piaţã de 17%.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY, 02:00-26:00 |
Antena 1 |
3.1 |
18.1 |
173 |
Pro TV |
3 |
17.4 |
166 |
|
Kanal D |
1.3 |
7.3 |
70 |
|
Acasa |
0.7 |
4.1 |
39 |
|
TVR 1 |
0.6 |
3.3 |
31 |
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a înregistrat ieri 4.2% rating şi 18.9% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea abia 3.8% rating şi 17.1% cotã de piaţã. În minutul de aur, 17:57, emisiunea Simonei Gherghe era urmãritã de 783 000 de telespectatori, de aproape trei ori mai mulţi faţã de cei care urmãreau atunci Happy Hour.
|
|
18-49 U |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT, 16:57-19:00 |
Antena 1 |
4.2 |
18.9 |
233 |
Pro TV |
3.8 |
17.1 |
210 |
|
Kanal D |
1.4 |
6.4 |
79 |
|
Prima TV |
1.3 |
5.7 |
70 |
|
Acasa |
0.8 |
3.8 |
47 |
Minut de aur All Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
17:57 |
7.5 |
26.2 |
783 |
2.7 |
9.6 |
287 |
Un Show Pãcãtos, Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 27 Iunie 2013