Demascarea s-a impus şi ieri lider de piaţă
Dan Negru urcă din nou pe prima poziţie în clasamentul audienţelor cu “Demascarea”. Ediţia de ieri a îndrăgitei emisiuni i-a ţinut pe telespectatori aproape de Antena 1, “Demascarea” impunându-se lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban şi 18+urban. Duminica aceasta, cei de acasă au avut ocazia de a vedea şase vedete în roluri inedite, ascunzându-se în spatele unor măşti spectaculoase. Simona Gherghe l-a adus în platoul emisiunii pe Charlie Chaplin, Delia Matache a fost un extraterestru extrem de simpatic, Lavinia Şandru s-a ascuns în spatele măştii de chinez, iar Wilmark a venit deghizat în Gummy Bear, îndrăgitul personaj animat. Şi Sylvia le-a oferit telespectatorilor o surpriză pe cinste în rolul Cleopatra Stratan, iar în spatele incredibilei măşti a Bestiei s-a ascuns nimeni altcineva decât Iuliana Marciuc.
Astfel, la nivelul targetului all urban, Antena 1 s-a impus lider de piaţă în slotul de difuzare “Demascarea”, 20:20-22:56, înregistrând 5,7% rating şi 12,6 procente cotă de piaţă. Poziţia secundă în clasament a fost ocupată de Pro TV cu 4,8% rating şi 10,6% share, Antena 3 fiind postul situat pe cea de-a treia poziţie cu 3,5 procente rating şi 7,8% share. Şi la nivelul targetului 18+urban, “Demascarea” s-a situat pe primul loc în clasament înregistrând 5,9% rating şi 12,5% cotă de piaţă.
Ieri, la “Demascarea”, telespectatorii au avut parte de numeroase surprize, una dintre ele fiind holograma celebrului Charlie Chaplin, pentru prima dată într-un platou de televiziune din România. Pantaloni gri largi, bocanci, bastistă albă la buzunarul sacoului, cravată, baston şi pălărie, aceasta a fost ţinuta Simonei Gherghe în platoul “Demascarea”. Pe lângă vestimentaţia cunoscută în întreaga lume, îndrăgitei prezentatoare i-a fost modificată total fizionomia pentru a intra în rol. Sprâncenele negre dese, nasul modificat, ochii puternic conturaţi, peruca, toate aceste aspecte au construit impecabil o mască de altfel greu de ghicit. Nimeni nu se aştepta însă ca după interpretarea piesei “Je cherche apres Titine”, vedeta să se demaşte şi lângă ea să apară holograma lui Charlie Chaplin. Alături de spectaculoasa hologramă, Simona a cântat demascată o a doua melodie, “Smile”, ca un omagiu adus unuia dintre cei mai iubiţi actori şi regizori ai tuturor timpurilor, Charlie Chaplin.
Tot în această ediţie, celebrul personaj Gummy Bear interpretat de Wilmark a venit la “Demascarea”. Aceasta a fost una dintre cele mai laborioase măşti prezentate până acum în cadrul emisiunii, echipa reuşind să transpună în realitate un personaj animat care a făcut înconjurul lumii. În mediul online, personajul Gummy Bear se bucură de un succes uluitor, doar versiunea în limba engleză a melodiei sale înregistrând peste 200,000,000 de vizualizări pe Youtube. Pentru a aduce în cadrul emisiunii îndrăgitul personaj s-a lucrat timp de trei săptămâni la construcţia costumului, rezultatul fiind însă cu adevărat impresionant. Telespectatorii au văzut un Gummy Bear imens, de aproape 2 metri înălţime, în spatele căruia s-a ascuns nimeni altcineva decât Wilmark.
Duminica aceasta, pentru prima dată în platoul “Demascarea” un om politic a acceptat provocarea lui Dan Negru de a intra într-un rol spectaculos. Până în această ediţie, în platoul emisiunii au venit numeroşi artişti îndrăgiţi precum Connect-R, Alex Velea, CRBL sau Paula Seling, oameni din sport precum Rică Răducanu, oameni de televiziune precum Mihai Morar, chiar şi doctori precum carismaticul doctor Bacalbaşa care a intrat în rolul Spiderman. Nimeni nu s-ar fi gândit însă că un politician va accepta să se deghizeze şi să accepte provocarea de a intra în jocul măştilor. Dacă în urmă cu câteva ediţii, Pepe îl aducea sub formă de mască pe Băsescu în platoul emisiunii, de această dată în spatele măştii de chinez a stat un politician în carne şi oase. Pentru acest rol, Lavinia Şandru a trebuit să petreacă ore bune în cabina de machiaj.
Întrega fizionomie i-a fost modificată fiindu-i construit un nas fals, schimbată culoarea tenului şi aplicate sprâncene negre uriaşe. Mai mult, a purtat şi o coadă împletită pe spate şi mustăţi lungi de aproape 10 centimetri aşa cum este specific portului chinezesc.
Nu numai cei de acasă au avut parte de surprize care mai de care mai spectaculoase, ci şi micuţa Cleopatra Stratan aflată în platoul emisiunii. Carismaticul Dan Negru i-a făcut cunoştinţă cu nimeni altcineva decât Cleopatra Stratan, însă în varianta adultă. Îmbrăcată într-o rochie cu buline, asemănătoare cu cea purtată de Cleopatra în videoclipul melodiei “Ghiţă”, cu papucei în picioare, batic alb pe cap şi ochelari roz, Sylvia deghizată în Cleopatra Stratan a coborât pe scări la “Demascarea” trăgând după ea un bagaj uriaş. Micuţa Cleopatra s-a amuzat pe cinste când şi-a văzut sosia imitând-o până în cel mai mic amănunt.
Cu greu ar fi putut cineva să-şi dea seama cine se ascunde în spatele măştii de extraterestru. Pe lângă faptul că şi-a modificat radical vocea, Delia Matache a mai făcut un lucru cu totul şi cu totul ieşit din comun pentru a nu fi recunoscută. Şi-a inventat propria limbă, aşa cum se cade pentru un extraterestru, presărată cu foarte multe onomatopee. Tot duminica aceasta, cea mai fioroasă dintre bestii şi cea mai frumoasă dintre frumoase au venit la “Demascarea”. Alături de Alina Puşcaş ca ajutor de mască, Iuliana Marciuc deghizată în Bestie a adus telespectatorilor Antena 1 un moment de umor savuros. Cu o mască de excepţie şi un costum similar cu cel al îndrăgitului personaj, Bestia a pus în dificultate cele două echipe conduse de dr. Monica Pop şi Gina Pistol.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile all urban şi 18+ urban
Perioada 12 August 2012