Miercurea aceasta, Dan Negru le-a oferit celor de acasă o confruntare pe cinste în platoul Te pui cu blondele! După ce trei mari legende ale sportului românesc, Nadia Comăneci, Gică Hagi şi Ilie Năstase au acceptat provocarea “Te pui cu blondele”, săptămâna aceasta, două personalităţi de seamă ale domeniului sportiv şi-au unit forţele împotriva armatei lui Negru. Victoria le-a revenit însă blondelor, care au plecat acasă cu marele premiu. Învingător în clasamentul audienţelor a fost ieri şi carismaticul Dan Negru, emisiunea impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului 18+Urban.
Pe primul loc în topul audienţelor s-au menţinut şi emisiunile Mireasa pentru fiul meu şi Un show păcătos.
Ion Crăciunescu şi Cristian Ţopescu au făcut echipă aseară împotriva blondelor lui Negru, răspunzând nu numai întrebărilor de cultură generală, ci şi picantelor curiozităţi ale domnişoarelor. Victoria le-a revenit însă blondelor, care au plecat acasă cu marele premiu. Învingător în clasamentul audienţelor a fost ieri şi carismaticul Dan Negru, emisiunea impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului 18+Urban. În minutul de aur, 22:01, peste 1 milion de telespectatori din mediul urban urmăreau “Te pui cu blondele”, vârful de audienţă ridicându-se la 11,2% rating şi 22,9 procente cotă de piaţă. La aceeaşi oră, principalul competitor, Pro Tv, înregistra doar 5,5% rating şi 11,3% share, fiind urmărit de 582.000 de telespectatori din mediul urban.
Pe primul loc au rămas şi Mireasă pentru fiul meu şi Un show păcătos. Cel mai iubit realityshow matrimonial din Romania s-a impus lider de piaţă în ambele sloturi de difuzare cu un rating mediu de 1.9 şi, respectiv, 2.8 puncte la nivel urban.
Dan Capatos îşi confirmă şi el statutul de campion al nopţilor albe. Un show păcătos s-a impus în fruntea preferinţelor telespectatorilor din categoria 15-54 urban, înregistrând aseară un rating mediu de 2.7 puncte şi 11.8% cotă de piaţă, în detrimentul competiţiei. Pe locul doi a fost Kanal D, pentru ca cea de-a treia poziţie să fie ocupată de PRO TV.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul All urban,15-54 Urban si 18+Urban
Perioada 16 Mai 2012