“Te pui cu blondele” s-a impus ieri lider de piaţă!
Carismaticul Dan Negru îşi confirmă încă o dată statutul de campion al divertismentului! Şi miercurea aceasta, telespectatorii i-au rămas alături pentru o nouă confruntare de senzaţie la “Te pui cu blondele”, emisiunea clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor lor. Invitatul care s-a încumetat să intre în arena blondelor a fost nimeni altul decât omul de afaceri Irinel Columbeanu, un adversar puternic în faţa celor 50 de domnişoare. Deşi Irinel Columbeanu le-a făcut faţă cu succes provocatoarelor blonde, finalul competiţiei a fost în favoarea lor. Cea care le-a adus premiul de 63 de milioane domnişoarelor rămase în concurs a fost nimeni alta decât blonda supremă, cea care îl ceruse mai devreme pe Irinel Columbeanu în căsătorie şi în faţa căreia omul de afaceri a pierdut la finalul emisiunii.
Astfel, “Te pui cu blondele” s-a impus miercuri, 4 aprilie, lider de piaţă, înregistrând în intervalul orar 20:19-22:15, la nivelul targetului all urban, o audienţă de 9,1 % şi o cotă de piaţă de 18,8 %, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 7,3 % şi o cotă de piaţă de 15,1%. Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului urban 18+, cu 9,2% rating şi 18,3 procente share, pe locul secund situându-se Pro Tv care a înregistrat 7,6 % rating şi 15,3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 22:08, 1 616 000 de persoane din mediul urban urmăreau “Te pui cu blondele”, vârful de audienţă fiind de 15,4 % rating şi 30,9 % cotă de piaţă.
Aşa cum se întâmplă în fiecare săptămână la “Te pui cu blondele”, cei de acasă au avut parte miercurea aceasta nu numai de un show care bucură ochii şi mintea, ci şi de numeroase dezvăluiri de senzaţie din partea invitatului ediţiei, Irinel Columbeanu. Omul de afaceri a povestit despre cum a reuşit să câştige câteva sute de franci la doar 14 ani, despre facultate şi primul său loc de muncă, dar şi despre fresca pe care o deţine, semnată de Sabin Bălaşa, care ar putea valora mai mult decât întreaga casă.
Tot ieri, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban şi cu cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct” şi “Un show păcătos”.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile all urban, urban 18+
Perioada 4 aprilie 2012