Antena 1, lider de piaţã în Whole Day şi Prime Time
Zi de top ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţã atât în Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor care locuiesc în mediul urban şi au vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.
Meciul de Europa League dintre Pandurii Târgu-Jiu şi Dnepr Dnepropetrovsk nu a avut nicio şansã în faţa prichindeilor lui Negru. Românii au savurat întoarcerea în grilã a show-ului prezentat de Dan Negru, premiera celui de-al doilea sezon Next Star impunându-se ca lider detaşat de piaţã, atât pe segmentul comercial, cât şi în rândul targeturilor urban şi naţional.
Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 500 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9% şi 21.2% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 6.3% rating şi 14.9% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:28-23:03) |
Antena 1 |
9 |
21.2 |
504 |
Pro TV |
6.3 |
14.9 |
353 |
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul publicului all urban, Next Star atingând cifre aproape duble faţã de programul oferit de Pro Tv. Cu un rating mediu de 10.7% şi 21.8% cotã de piaţã, postul din Bãneasa s-a impus ca lider detaşat de audienţã şi la nivel urban.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:28-23:03) |
Antena 1 |
10.7 |
21.8 |
1119 |
Pro TV |
5.9 |
12.1 |
620 |
În minutul de aur, 21:19, înregistrat pe momentul micuţei Jasmine, cãreia Dan Negru i-a fãcut o surprizã extraordinarã aducându-i-o pe scenã de Maria Ciobanu, idolul fetiţei, Next Star a adus în faţa micilor ecrane aproape 2 500 0000 de telespectatori la nivel naţional.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:19 |
12.8 |
23.5 |
2437 |
7.1 |
13 |
1347 |
Prezenţi în numãr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, pe toate segmentele de public. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3 % şi o cotã de piaţã de 16.9% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3 |
16.9 |
167 |
Pro TV |
2.7 |
15.4 |
152 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban şi au vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, înregistrând un rating mediu de 7.8% şi 20.1% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
PRIME TIME (19:00-23:00) |
Antena 1 |
7.8 |
20.1 |
438 |
Pro TV |
6.5 |
16.8 |
366 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 17.8% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
|
|
|
18-49 Urban |
||
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
ACCES DIRECT (16:56-19:00) |
Antena 1 |
3.9 |
17.8 |
221 |
|
Pro TV |
3.6 |
16.3 |
203 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 377 000 de telespectatori din targetul all urban urmãrind în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, ceea ce se traduce printr-un rating mediu de 3.6% şi o cotã de piaţã de 14.3% procente. Şi la nivel national, Dan Capatos a fost întâia alegere a telespectatorilor.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (23:03-00:59) |
Antena 1 |
3.6 |
14.3 |
377 |
Pro TV |
3.3 |
13 |
343 |
Observatorul dimineţii, Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 19 septembrie 2013