După lansarea Bakers Digital Communication în toamna anului trecut, V+O Communication continuă expansiunea multidomeniu prin anunţarea diviziei de BTL, Briefcase condusă de Dan Mogoşanu.
Divizia de BTL a V+O Communication gestionează clienţi precum: COSMOTE, Germanos, KanalD şi Wizrom iar perspectivele sunt de dezvoltare şi creştere accelerată, inclusiv prin proiecte proprii.
„Agenţia a înregistrat o creştere a cererii de organizare de evenimente ceea ce a condus în mod natural la crearea acestei divizii. Pe de altă parte, creativitatea echipei vine în întâmpinarea cerinţelor tot mai sofisticate ale clienţilor în materie de evenimente”, a declarat Loredana Vişa – General Manager V+O Communication.
Dan Mogoşanu are o experienţă de nouă ani în comunicare, concept creativ şi management de eveniment, în special pentru clienţi din domenii precum telecom, pharma, FMCG şi auto. Înainte de a se alătura echipei V+O Communication, Dan a coordonat activitatea departamentului de BTL al grupului GMP.
„2012 este anul provocărilor, pentru piaţa de comunicare în general cât şi pentru zona de evenimente. Traversăm o perioadă de tranziţie clară de la evenimentele‚ ‘ca la carte’ la un ideal în care inclusiv comunicarea TBL, pe lângă creativitate şi execuţie exemplară, trebuie să susţină şi mai mult obiectivele comerciale strategice ale clienţilor”, a spus Dan Mogoşanu, Director BTL în cadrul V+O Communication.