Un show păcătos – lider de piaţă
Imagini în exclusivitate aseară la Un show păcătos. Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, alături de echipa păcătoasă şi invitaţii săi au dezbătut aseară unele dintre cele mai tari subiecte ale momentului – viaţa desprinsă parcă din telenovele a asistentei Mădălina Pamfile. Telespectatorii Antena 1 i-au rămas fideli campionului nopţilor albe, emisiunea Un show păcătos impunându-se ca lider de piaţă, atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul segmentului comercial 15-54 urban.
Dan Capatos îşi păstrează şi în cel de-al nouălea sezon al îndrăgitului show de divertisment titlul de campionul nopţilor albe. Aşa cum ne-a obişnuit, echipa sa a prezentat seară de seară cele mai tari subiecte ale momentului.
Avându-i alături pe Ţociu şi Palade, Capatos a dezbătut în emisiunea de ieri viaţa desprinsă parcă din telenovele a proaspetei sale asistente, Mădălina Pamfile. Nici veterana Daniela Crudu nu a scăpat de tirul de întrebări păcătoase, dezvăluirile asistentelor făcând deliciul telespectatorilor Antena 1.
Astfel, emisiunea Un show păcătos s-a situat ieri în fruntea clasamentului audienţelor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul segmentului comercial 15-54 urban. Un show păcătos a înregistrat aseară un rating mediu de 2,1 procente şi o cotă de piaţă de 10,8%, în timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv a înregsitrat un rating mediu de 1,7 procente şi o cotă de piaţă de 8,8% la nivelul targetului comercial 15- 54 urban. Şi la nivelul targetului all urban emisiunea moderată de Dan Capatos s-a impus ca lider de piaţă, înregistrând în minutul de aur, la 0:09, un rating de 3 procente şi o cotă de piaţă de 13,5%, în timp ce principalul său competitor, Pro Tv, a atins atunci un rating de 1,7 procente şi o cotă de piaţă de 7,7%.
În curând telespectatorii vor avea parte de o surpriză frumoasă din partea echipei Un show păcătos.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 24 ianuarie 2012
Datele de audienta furnizate de Kantar Media pentru ziua de 24 ianuarie 2012 cuprind un numar de 1166 de gospodarii din 1200.