Un show păcătos lider de piaţă
Un show păcătos s-a impus aseară pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Emisiunea moderată de Dan Capatos a fost lider de piaţă atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Pe primul loc în ierarhia audienţelor s-au situat ieri şi Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16.
Românii şi-au petrecut seara zilei de ieri în compania lui Dan Capatos şi a invitaţilor săi. Anamaria Prodan le-a povestit telespectatorilor Antenei 1 cum este să se afle în lumina reflectoarelor nonstop, ea fiind protagonista unui reality show la Euforia Tv, Ioana Popescu le-a arătat românilor casa în care a copilărit, însă subiectul serii a fost dezvăluit dupa ora 00.00, atunci când Dan Capatos le-a arătat telespectatorilor, în exclusivitate, imagini nud cu viitoarea soţie a lui Pepe. 349.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit în medie Un show păcătos, impunând Antena 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor în slotul orar de dfiuzare a emisiunii. Cu un rating mediu de 3.3 procente şi o cotă de piaţă de 12.4% , Antena 1 a lăsat în urmă posturile Pro Tv şi Tvr 1. În minutul de aur 00.11, peste o jumătate de milion de telespectatori din mediul urban urmăreau Antena 1, un număr aproape dublu faţă de cel al telespectatorilor care la aceeaşi oră priveau programul difuzat de Pro Tv.
Pe primul loc în clasamentul de audienţă s-a situat ieri şi realityshow-ul matrimonial, Mireasa pentru fiul meu. Cele două ediţii ale acestuia au fost lider incontestabil de piaţă la nivel urban. În ambele cazuri, locul al doilea i-a aparţinut tot unei televiziuni din trustul Intact, Antena 3. Pro Tv a ocupat abia locul al treilea.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul all urban
Perioada 17 aprilie 2012