de audienta
Dan Capatos a încheiat în forţã asearã ultima emisie din cel de-al unsprezecelea sezon “Un show pãcãtos”, dar nu înainte de a linişti apele în cel mai controversat conflict al momentului, mai exact disputa dintre Bianca Drãguşanu şi Veronica A Cara. Românii i-au fost alãturi în numãr mare campionului nopţilor albe, “Un show pãcãtos” impunându-se ca lider de piaţã, în rândul populaţiei din mediul urban. Aproape un million de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 22:45, emisiunea lui Dan Capatos, conform datelor oferite de Kantar Media.
Show-ul de asearã a fost unul de-a dreptul incendiar în platoul “Un show pãcãtos”! Printre invitaţii care i-au cãlcat pragul lui Capatos s-au numãrat Mihai Mitoşeru, Mara Bănică, Marcel Toader şi Costin Mărculescu. Atmosfera de carnaval a fost întreţinută de Cornelia Catanga, Liviu Guţă, Gigel Frone şi Serghei Mizil, toţi invitaţii fiind costumaţi în diverse personaje, de la Tutankamon, la Lady Gaga şi Cruela De Vil. Pe Dan Capatos îl vom revedea într-un nou sezon “Un show păcătos” începând din toamna aceasta, pe 2 septembrie, la ora 22:30.
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
UN SHOW PACATOS, 22:42-01:07 |
Antena 1 |
3.3 |
12 |
343 |
Pro TV |
2.7 |
9.7 |
278 |
Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe targetul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.6 % şi o cotã de piaţã de 13.7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
WHOLE DAY, 02:00-26:00 |
Antena 1 |
2.6 |
13.7 |
274 |
Pro TV |
2.4 |
12.8 |
256 |
Antena 1 şi-a devansat principalul competitor şi în intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.9% şi 19.3% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3.2% şi o cotã de piaţã de 15.9%.
18-49 Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
ACCES DIRECT, 16:57-19:00 |
Antena 1 |
3.9 |
19.3 |
216 |
Pro TV |
3.2 |
15.9 |
178 |
Observator 13, Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat şi ele competiţia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 25 iulie 2013