Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dan Capatos a incheiat in forta cel de-al unsprezecelea sezon al emisiunii, impunandu-se ca lider

de audienta

Dan Capatos a încheiat în forţã asearã ultima emisie din cel de-al unsprezecelea sezon “Un show pãcãtos”, dar nu înainte de a linişti apele în cel mai controversat conflict al momentului, mai exact disputa dintre Bianca Drãguşanu şi Veronica A Cara. Românii i-au fost alãturi în numãr mare campionului nopţilor albe, “Un show pãcãtos” impunându-se ca lider de piaţã, în rândul populaţiei din mediul urban. Aproape un million de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 22:45, emisiunea lui Dan Capatos, conform datelor oferite de Kantar Media.

Show-ul de asearã a fost unul de-a dreptul incendiar în platoul “Un show pãcãtos”! Printre invitaţii care i-au cãlcat pragul lui Capatos s-au numãrat Mihai Mitoşeru, Mara Bănică, Marcel Toader şi Costin Mărculescu. Atmosfera de carnaval a fost întreţinută de Cornelia Catanga, Liviu Guţă, Gigel Frone şi Serghei Mizil, toţi invitaţii fiind costumaţi în diverse personaje, de la Tutankamon, la Lady Gaga şi Cruela De Vil. Pe Dan Capatos îl vom revedea într-un nou sezon “Un show păcătos” începând din toamna aceasta, pe 2 septembrie, la ora 22:30.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS, 22:42-01:07

Antena 1

3.3

12

343

Pro TV

2.7

9.7

278

Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe targetul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.6 % şi o cotã de piaţã de 13.7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY, 02:00-26:00

Antena 1

2.6

13.7

274

Pro TV

2.4

12.8

256


Antena 1 şi-a devansat principalul competitor şi în intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.9% şi 19.3% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3.2% şi o cotã de piaţã de 15.9%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT, 16:57-19:00

Antena 1

3.9

19.3

216

Pro TV

3.2

15.9

178


Observator 13, Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat şi ele competiţia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 25 iulie 2013


Bucuresti, 26.07.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.