Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dan Ariely se alătură BRAND MINDS 2022, una dintre cele mai mari 5 conferințe de afaceri din Europa

BRAND MINDS 2022

Inclus în Top 50 „Cei mai influenți gânditori globali”, cu impact asupra a milioane de oameni la nivel mondial și aflat de 3 ori în topul New York Times ca autor de bestselleruri, Dan Ariely vine în România pentru a participa la ediția BRAND MINDS 2022, în calitate de speaker. Pe 17 iunie, Dan Ariely va împărtăși cele mai importante idei ale sale despre tema „Cum schimbăm comportamentul uman”. Astfel, participanții vor afla detalii despre:

  • De ce cunoașterea nu este o modalitate eficientă de a schimba comportamentul;
  • De ce intuiția este adesea înșelătoare;
  • Care sunt componentele diferite ale motivatiei;
  • Cum poate știința cognitivă să influențeze dezvoltarea unei afaceri;
  • Cum se poate actualiza strategia de marketing prin valorificarea tendințelor de consum;
  • Ce îi determină pe consumatori să ia decizii;
  • Cum pot antreprenorii să ofere plus valoare clienților prin înțelegerea tendințelor comportamentului uman.

Aflat în Topul Bloomberg 50 cei mai influenți gânditori ai lumii, un clasament internațional de elită care prezintă persoane cu „capacitatea de a influența piețele sau de a modela idei și politici”, Dan Ariely este recunoscut printre cele mai mari autorități în domeniul economiei comportamentale din lume. Cu două doctorate în psihologie cognitivă și în administrarea afacerilor, Ariely predă psihologie și economie comportamentală, deține titlul de profesor „James B. Duke” la Universitatea Duke și are peste 20 de ani de experiență în cercetarea academică. Urmându-și misiunea de a ajuta oamenii să înțeleagă procesele de luare a deciziilor și ale comportamentulului uman, el a dezvoltat multiple proiecte globale cu impact asupra a milioane de oameni:

● Este co-creator al documentarului (Dis)Honesty – The Truth About Lies;
● Discursurile sale publice au avut un impact asupra a peste 27 de milioane de oameni din întreaga lume.
● Este membru fondator al Simpli, un instrument eficent pe care Google îl folosește pentru platforma sa de căutare și publicitate;
● A cofondat Center for Advanced Hindsight, o organizație care îi ajută pe oameni să devină mai fericiți, mai sănătoși și mai bogați cu ajutorul științei comportamentale;
● A identificat un model celebru de comportament al consumatorului, efectul IKEA, care îi determină pe oameni să prețuiască mai mult lucrurile făcute de ei înșiși.

Este autorul a trei bestselleruri New York Times, cu puternic impact mondial: „Irațional în mod previzibil”, „Adevărul (cinstit) despre necinste” și „Iraționalitatea benefică”, traduse și publicate în limba română de editura Publica. De asemenea, rețeaua NBC a anunțat recent că va transpune și adapta cartea „Irațional în mod previzibil” într-o emisiune de televiziune.

Pe lângă participarea lui Dan Ariely la eveniment, BRAND MINDS 2022 aduce pe scenă alți 7 experți, pe 17 și 18 iunie:
1. GARY VAYNERCHUK – CEO VaynerMedia – Investor & Entrepreneur
2. JORDAN B. PETERSON – World Famous Psychologist & Bestselling Author
3. DANIEL PINK – #1NY Times Bestselling Author & Sales Expert
4. JONAH BERGER – Consumer Behavior Expert
5. WHITNEY JOHNSON – Team Performance Expert
6. ANGELA OGUNTALA – Futurist & Innovation Expert
7. Dr. GABOR MATÉ – Respected Physician, Speaker & Bestselling Author

Ei vor susține discursuri de educație în afaceri de clasă mondială, cu perspective și strategii de top privind:
● Extinderea afacerilor
● Performanța și conducerea echipelor de top
● Noile reguli de vânzare și influență
● Tehnici de gestionare a stresului profesional
● Cadre de inovare în afaceri
● Marketing viral

BRAND MINDS, una dintre cele mai mari 5 conferințe de business din Europa, oferă participanților o experiență de business edutainment de două zile, în București, la Romexpo, pe 17 și 18 iunie 2022. Peste 6000 de profesioniști, specialiști în vânzări, experți în marketing și publicitate, directori de top, investitori și fondatori de start-up-uri din peste 50 de țări sunt așteptați să participe la BRAND MINDS 2022, iar organizatorii vor pune la dispoziție servicii de traducere în patru limbi: română, maghiară, bulgară și turcă.

Până în acest moment, biletele sunt epuizate în proporție de 75% din numărul total pus în vânzare. Mai multe detalii despre summitul de business din acest an și locurile rămase disponibile găsiți pe www.brandminds.ro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.