Principalele canale de vânzări ale produselor din gama Dalet sunt showroom-urile Delta Studio și ale rețelei de distribuitori (41%), dezvoltatorii imobiliari (28%), magazinul online al Delta Studio și alte platforme (21%) și segmentul horeca (4%)
Dalet, brand românesc de obiecte sanitare și mobilier de baie aflat în portofoliul Delta Studio și destinat segmentului smart luxury, a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro în primele nouă luni din 2020, în creștere cu 42% față de aceeași perioadă din 2019, când vânzările au ajuns la 1,6 milioane de euro.
„Pe baza rezultatelor înregistrate în primele nouă luni, care au venit pe fondul unei creșteri a lucrărilor de construcții și amenajări din segmentul rezidențial, pentru întregul an 2020, estimăm o creștere de 50% a cifrei de afaceri față de 2019”, a declarat Dragoș Bonea, proprietar al furnizorului de amenajări interioare Delta Studio, din portofoliul căruia face parte brandul Dalet. „Pentru 2021 mizăm pe o creștere similară, chiar dacă piața va fi afectată, cel puțin în primul semestru, de pandemia de COVID-19. Datorită competitivității produselor Dalet, considerăm că vom putea câștiga o cotă însemnată de piață pe segmentul vizat, așa cum am reușit și în 2020.”
Impactul pandemiei asupra fabricării și vânzărilor produselor din gama Dalet a fost unul minor, datorită cererii ridicate venite din segmentul rezidențial și respectării termenelor de livrare. În toată această perioadă compania a monitorizat atent producția din perspectivă calitativă si cantitativă, în vederea menținerii celui mai bun raport calitate și design versus preț.
Investițiile totale în dezvoltarea brandului Dalet au atins nivelul de 2,5 milioane de euro și au fost demarate acum patru ani, pornind de la experiența Delta Studio în a identifica tendințele moderne în designul de interior. Această sumă include investiția de 0,5 milioane de euro în dezvoltarea unor capacități proprii de producție pentru fabricarea mobilierului de baie (Terramob – Piatra Neamț), precum și finanțarea stocului de materiale și produse finite. În prezent, gama Dalet include un număr de 650 de produse.
Planurile Dalet pentru următorii trei ani prevăd continuarea investițiilor într-un ritm de aproximativ un milion de euro pe an, urmărind diversificarea gamei si creșterea capacității de producție.
Obiectivul brandului Dalet este dezvoltarea unei game de produse care să ofere design și calitate la standarde înalte, la un preț accesibil segmentului mediu din piața românească. Cu un design realizat împreună cu arhitecții din cadrul Delta Studio și prin alte parteneriate cu designeri și arhitecți români, produsele din gama Dalet sunt cu 30%-50% mai ieftine comparativ cu brandurile internaționale consacrate, în condiții de fiabilitate și termene de garanție similare, disponibile pe stoc și cu livrare imediată.
Despre Dalet
Dalet este un actor emergent pe piața obiectelor sanitare din România, cu un portofoliu considerabil de clienți particulari și business. De aproape 5 ani, brandul aduce publicului cele mai noi tendințe în designul băilor, urmărind cerințe stricte de calitate dar și încadrarea într-un buget moderat. Clienții Dalet sunt beneficiarii unor ambiente atrăgătoare atent configurate de specialiști în design interior, pentru a atinge un standard ridicat de confort și reprezentativitate.