intră pe piaţa din România
Daiso vizează extinderea reţelei de magazine cu preţ unic de vânzare până la cel puţin 40 de unităţi la nivel naţional în următorii 3 ani
Lanţul de magazine Daiso, liderul segmentului de retail de magazine cu preţ unic de vânzare din Japonia a intrat în luna noiembrie pe piaţa locală, prin deschiderea primului magazin în Piteşti. Lansarea primului magazin în România reprezintă intrarea grupului Daiso pe piaţa din Europa. Investiţia totală în lansarea pe piaţa locală a primului magazin Daiso s-a ridicat la valoarea de 450.000 euro, dintre care 200.000 euro au fost direcţionaţi către amenajarea spaţiului de vânzare, iar alţi 250.000 de euro au fost alocaţi asigurării stocului de produse.
„Succesul înregistrat de Grupul Daiso pe plan mondial precum şi oportunităţile de dezvoltare a acestui tip de business identificate pe piaţa locală ne-au convins că este un moment foarte bun pentru lansarea primelor magazine cu preţ unic de vânzare” operate sub brandul Daiso în România. Potenţialul acestui segment de retail este foarte mare pe piaţa locală. De aceea ne propunem ca în următorii ani să investim în extinderea accelerată a reţelei de magazine” declară Dan Rus, director executiv Daiso Shop România.
Magazinele operate sub brandul Daiso pe piaţa din România vor avea o suprafaţă de vânzare de peste 500 mp şi vor fi amplasate în noile centre comerciale din principalele oraşe ale ţării. În cadrul magazinelor Daiso vor fi comercializate peste 30.000 de produse dintr-o gamă foarte largă, printre care decoraţiuni interioare, veselă, produse menaj, papetărie, jucării, disponibile la preţul unic de 5 lei. Toate produsele sunt fabricate sub licenţa Daiso şi importate din Japonia.
După deschiderea primelor două magazine Daiso în acest an, oficialii grupului îşi propun pentru anul 2008 să deschidă cel puţin 10 alte magazine Daiso în România, urmând ca, într-un interval de trei ani, numărul acestora să ajungă la 40.
{mosloadposition user10}