care doresc sa isi deschida un restaurant SUBWAY®
Dăescu Borțun Olteanu își extinde colaborarea cu SUBWAY® și lansează o platformă de comunicare corporate integrată destinată antreprenorilor care doresc să investească în achiziționarea unei francize SUBWAY® în vederea deschiderii unui restaurant. Astfel, www.afacereatasubway.ro devine cel mai important instrument prin care investitorii care doresc să facă primii pași în familia SUBWAY® au la dispoziție toate informațiile necesare.
Obiectivul acestei platforme prin intermediul căreia SUBWAY® își extinde colaborarea cu agenția este de acela de a deveni antrenori de antreprenori, cu sfaturi și exemple concrete care să servească drept model de business și reper în zona afacerilor de franciză. Astfel, platforma www.afacereatasubway.ro este mai mult decât un punct de informare, devenind un simulator de business.
”Încă din momentul în care am primit brief-ul din partea clientului, ne-am dat seama că avem o provocare ce depășește granițele comunicării. Provocarea era una de business – anume aceea de a promova modelul de business SUBWAY® și de a-l face atractiv pentru cei care vor să investească în acest domeniu. Pentru a face acest lucru, ne-am dat seama ca avem nevoie de o platformă care să ofere toate informațiile necesare celor care vor să intre în familia SUBWAY® și de aceea am creat împreună cu clientul un hub de expertiză unde comunicarea înseamnă în primul rând educare”, a declarat Tudor Dăescu, General Manager în cadrul Dăescu Borțun Olteanu.
Noua platformă are o structură intuitivă, construită astfel încât să fie ușor de urmărit. În plus, pentru a se plia pe nevoile utilizatorilor, o mare parte din conținut a fost structurată pe zona multi-media, pentru a crește interacțiunea cu viitorii investitori. Această platformă subliniază importanța strategică a intrumentelor de tipul owned media, prin intermediul cărora brandurile pot comunica în mod constant cu publicurile țintă.
Brandul SUBWAY® este prezent în România din 2011, când a inaugurat primul restaurant în București. În prezent, SUBWAY® are cea mai mare rețea de restaurante din lume, iar în România numără 21 de restaurante în București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Ploiești, Pitești, Suceava și Sibiu, urmând să se extindă în continuare.
Expertiza agenției în zona FMCG este subliniată și de recunoașterea primită la nivel internațional în cadrul Galei de premiere a Sabre Awards 2013, unde echipa a fost premiată cu Aur la categoria Food Service în cadrul galei pentru campania semnată cu Cafeneaua Veche. Echipa a concurat cu cele mai apreciate agenții de PR din EMEA și branduri internaționale.