Dăescu Borțun Olteanu reunește, de astăzi, în aceeași agenție, una dintre cele mai puternice echipe de comunicare din România. Agenția apare ca urmare a fuziunii dintre Borțun Olteanu și People Public Relationships Agency și aduce pieței de comunicare, dincolo de expertiza și rezultatele oamenilor, un suflu ce derivă din universul pe care grupul Millenium People l-a construit în cei 16 ani de când a fost înființat.
"Ne-am dorit să creăm o agenție și mai puternică prin aducerea împreună a multelor talente și seniorat pe care, separat, le-am demonstrat. Discutam despre această fuziune de mai mult timp, dar 2014 este anul în care am atins maturitatea necesară pentru a face un pas atât de mare", spune Tudor Daescu, General Manager al Dăescu Borțun Olteanu. "Mai mult, acest proiect a reușit să convingă câțiva dintre cei mai importanți specialiști în comunicare să ni se alăture. Sunt foarte mândru de fiecare om care se semnează pe sine și care alcătuiește astăzi această echipă al cărei input se regăsește în rezultatele pentru care ne aplaudă clienții noștri."
Portofoliul reunit numără clienți precum Gillette, Duracell, adidas, Siveco, Media Galaxy, Wellborn, Băneasa Developments, Răzvan Vâlceanu, Philips, AOC, Subway, E-Boda, Cafeneaua Veche, King, Logitech, Glenfiddich, The Pole, Rombat. Acestora li se adaugă proiectele The Institute (Romanian Design Week, Internetics) și Gala Societații Civile.
În ultimul an fiscal cele două agenții au avut o cifră de afaceri însumată de peste 6 milioane Lei.
Andrei Borțun: ”Am intrat ”în afaceri” în anul doi de facultate, în 1998. Afacerile mele au constat de fapt în a desena proiecte alături de oameni speciali. Este și cazul agenției. Cu Tudor Dăescu lucrez din 1999, iar cu Bogdan Olteanu din 2005. Ne cunoaștem foarte bine, îmbătrânim deja împreună. Agenția este o organizație construită în primul rând în jurul prieteniei noastre și a compatibilității felurilor în care vedem comunicarea.”
Bogdan Theodor Olteanu: “Mă simt acasă în această structură pentru că este una foarte mobilă. Dincolo de serviciile de comunicare vrem să ne dezvoltăm propriile proiecte – fie că vorbim de publishing sau evenimente. Proiecte de care echipele noastre și clienții noștri pot profita. Și dincolo de planuri avem experiența necesară. Oameni din echipa actuală sunt la baza construcției a trei produse solide de publishing: The Institute Magazine, Cockgaine si SUB25.
Ieri, Dăescu Borțun Olteanu a obținut, la Sabre Awards, două nominalizări din patru proiecte înscrise: campania "Și binele poate fi senzațional" pentru Gala Societății Civile și strategia de lansare a aplicației The Pole Society.