BRAT si Daedalus Group au incheiat un contract de culegere de date pentru Studiul National de Audienta, SNA FOCUS. Daedalus Group va fi, alaturi de Metro Media Transilvania, institutul care desfasoara aceasta activitate de aproape 3 ani, unul dintre cei doi parteneri BRAT pentru SNA FOCUS. Contractul are o durata de 1 an si jumatate si pentru inceput cuprinde activitatea de culegere de date.
“BRAT este increzator ca atragerea unui partener de talia lui Daedalus Group in realizarea SNA FOCUS reprezinta o decizie care pe termen mediu si lung va duce la o mare stabilitate a activitatilor de teren ale SNA FOCUS. Impreuna cu reprezentantii Daedalus am descoperit si oportunitati de extindere a colaborarii pe viitor, pentru o mai buna exploatare a rezultatelor SNA FOCUS.” declara Arina Ureche, Director General BRAT.
“Suntem onorati si incanati de noul parteneriat cu un client de importanta BRAT. Pentru noi acest proiect reprezinta o noua provocare si un prilej de a capitaliza reteaua de operatori existenta. Daedalus Group are una dintre cele mai puternice infrastructuri pentru culegerea datelor din Romania, cuprinzand 7 sedii proprii si peste 40 de angajati permanenti implicati in dezvoltarea, intretinerea si managementul retelei de operatori” spune Daniel Enescu, Managing Partner Daedalus Group.
Studiul National de Audienta SNA FOCUS este realizat de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor) si reprezinta sursa unica pentru piata de publicitate din Romania pentru furnizarea rezultatelor de audienta utilizate pentru tranzactionarea spatiului sublicitar in presa scrisa. Studiul, lansat in urma cu 7 ani, masoara in prezent peste 200 de titluri si are mai mult de 30 de beneficiari printre clientii, regiile si agentiile de publicitate.
{mosloadposition user10}