Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cvadrupla victorie pentru Audi la Zandvoort

* Martin Tomczyk a câştigat a doua oară în DTM
    * Colaborare perfectă în cadrul echipei Audi
    * Mattias Ekström îşi măreşte avansul în clasament

De departe a fost cel mai atractiv şi mai disputat weekend din actualul sezon DTM, iar dominante au fost strategia, duelurile roată la roată şi colaborarea perfectă între coechipierii Audi. În final, am asistat la o dominaţie Audi. 74.500 spectatori (de-a lungul weekend-ului) au asistat la prima cvadruplă pentru Audi A4 în istoria DTM.
Martin Tomczyk (Audi Sport Team Abt Sportsline) a sărbătorit a doua victorie a lui în DTM. Alexandre Prémat (Audi Sport Team Phoenix) a terminat pe locul al doilea, reuşind prima clasare pe podium în "tânăra" lui carieră în DTM. Mattias Ekström a obţinut locul al treilea la capătul unei dispute strânse şi şi- mărit avansul în clasament. Timo Scheider şi Christian Abt – ocupanţii locurilor al patrulea, respectiv al şaselea – au completat festivalul Audi pe coasta olandeză a Mării Nordului.

De-a lungul întregului weekend, Audi A4 DTM s-a aflat într-o ligă proprie la Zandvoort. După ce a obţinut primele cinci poziţii pe grila de start, echipa Audi a lucrat perfect în vederea unui rezultat la fel de bun şi la finalul cursei, ceea ce a demonstrat, încă o dată, cât de greu este să câştigi în DTM chiar şi cu un automobil superior.

În primul viraj, Tom Kristensen a fost împins în Paul di Resta de către un alt pilot de la Mercedes, Bruno Spengler. Coliziunea l-a făcut pe danez să piardă teren. Ulterior, campionul en titre, Bernd Schneider (Mercedes), a percutat cauciucul dreapta spate al maşinii lui Kristensen, în celebrul viraj Tarzan. Duelurile care au urmat cu Schneider şi cu coechipierul acestuia, Jamie Green, l-au obligat pe septuplul câştigător de la Le Mans să se retragă din cursă.

Mattias Ekström a condus categoric încă de la start, dar a pierdut timp în urma primei treceri pe la standuri în momentul în care siguranţa roţii stânga spate s-a blocat. După pit stop, suedezul a fost înceitinit serios de mai mulţi piloţi Mercedes care şi-au efectuat oprirea obligatorie extrem de târziu. Încrezător în forţele proprii şi cu un al doilea pit stop timpuriu, Ekström a reuşit – constant – să refacă terenul pierdut în partea finală a cursei de la Zandvoort.

În ultimele tururi, spectatorii au asistat la o nouă versiune a duelului cu Mika Hakkinen, pe care – de această dată – Ekström a reuşit să-l tranşeze în favoarea lui. Cu cinci tururi înainte de final, suedezul l-a depăşit pe dublul campion mondial în Formula 1. În ultimul tur, Ekström a trecut şi de Bruno Spengler.

Prin ocuparea locului al treilea, Ekström şi-a mărit avantajul pe care îl avea în clasamentul piloţilorin, fapt pe care îl datorează coechipierilor Christian Abt şi Timo Scheider, care l-au lăsat pe suedez să-i depăşească, oferindu-i astfel o susţinere maxim posibilă.

Cooperarea perfectă în competiţia cu Mercedes a fost demonstrată şi de Martin Tomczyk şi Alexandre Prémat: În momentul în care Martin Tomczyk – lider al cursei în cea mai mare parte – a înregistrat probleme cu pneurile, el l-a lăsat pe Prémat să treacă înaintea lui. Atunci când a fost clar că Mercedes nu mai are nici o şansă de victorie, Prémat i-a întors favorul lui Tomczyk şi i-a cedat şefia cursei.

Rezultatele de la Zandvoort
1. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM)    38 tururi/ 1h02m31,668s
2. Alexandre Prémat (Audi Bank Audi A4 DTM)    +0,297s
3. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM)    +2,036s
4. Timo Scheider (GW:plus/ Top Service Audi A4 DTM)    +2,413s
5. Bruno Spengler (Mercedes)    +2,944s
6. Christian Abt (Playboy Audi A4 DTM)    +4,969s
7. Mika Hakkinen (Mercedes)    +5,748s
8. Alexandros Margaritis (Mercedes)    +6,929s
9. Gary Paffett (Mercedes)    +7,882s
10. Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM)    +8,914s
11. Jamie Green (Mercedes)    +10,536s
12. Bernd Schneider (Mercedes)    +11,805s
13. Markus Winkelhock (Audi A4 DTM)    +13,279s
14. Paul di Resta (Mercedes)    +13,758s
15. Mathias Lauda (Mercedes)    +29,626s
16. Lucas Luhr (Philips Audi A4 DTM)    +41,986s
17. Susie Stoddart (Mercedes)    +1 tur
18. Tom Kristensen (Siemens Audi A4 DTM)    +5 tururi

Bucuresti, 1.08.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.