in cadrul editiei 2010 a premiilor European Aqua Awards
La Fântâna România a fost singura companie care a primit 3 premii în cadrul ediţiei de acest an al premiilor Aqua, primind şi două distincţii pentru campania de promovare a noului serviciu pentru acasă, demarată la jumătatea acestui an, pe lângă premiul pentru cel mai bun produs.
„Cutia de 10 L La Fântâna este rezultatul unui proces intens de cercetare şi dezvoltare, prin care ne-am dorit să creăm produsul ideal pentru consumul acasă, atât din punct de vedere al funcţionalităţilor cât şi al design-ului. Recunoaşterea de către industrie a acestui produs nu numai din perspectiva acestor aspecte cât şi din cea a inovaţiei pe care o aduce domeniului în ansamblu nu poate decât să ne bucure” a declarat Mihai Matyas, Director General La Fântâna.
Inovaţia adusă de cutia La Fântâna este reprezentată de folosirea tehnologiei „bag-in-box”, unică pe piaţa apei naturale din România. Prin această modalitate de ambalare apa de izvor este vidată într-o pungă cu un robinet special, introdusă apoi într-o cutie de carton. Astfel, apa din ambalaj nu intră în contact cu mediul exterior, nici chiar dupa deschidere, fiind protejată de microorganisme şi bacterii.
În cadrul competiţiei European Aqua Awards organizată de EBWA ( European Bottled Water Association), La Fântâna România a primit şi 2 distincţii pentru comunicare: locul 2 la categoria „Best Website” pentru site-ul www.lafantana.ro, relansat în această vară şi locul 3 la categoria „Best Promotion of Health & Hydration” pentru spotul TV şi pagina de Facebook www.facebook.com/LaFantana utilizate în cadrul campaniei de promovare al noului serviciu pentru acasă.
„Ne-am propus să devenim furnizorul prin excelenţă de soluţii complete necesare hidratării zilnice, create pe măsura celor mai variate nevoi ale consumatorului. Iar pentru a atinge acest obiectiv ne-am asumat la rândul nostru şi rolul de promotori ai importanţei hidratării în România, deoarece din pacate suntem încă mult sub media europeană la acest capitol.” a adăugat Mihai Matyas
Premiile câştigate în acest an de către La Fântâna România vin să completeze galeria distincţiilor primite de-a lungul timpului, prin intermediul EBWA, din partea industriei europene, printre care se numără premii precum: în 2004 locul I la categoriile Best Vehicle Advertisement, Best Consumer Advertisement şi Best Sales Representative, şi locul II la categoriile Best Marketing Initiative şi Best Website, în 2005 locul I la categoriile Best TV Advertising, Best Website şi Best Campaign şi în 2007 locul I la categoriile Best TV Ad, Best Campaign şi Best Delivery Person.
European Aqua Awards sunt o competiţie care premiază excelenţa în industria watercoolerelor, organizată odată la 2 ani de către EBWA (Asociaţia Europeană a Îmbuteliatorilor şi producătorilor de watercoolere).
Ediţia din acest an a fost cea de-a XVI-a a premiilor Aqua şi a fost organizată Praga în perioada 26-27 octombrie 2010, în cadrul unui congres de 2 zile care a reunit reprezentanţi ai celor mai importante companii europene din domeniu.