Ghid de participare la conferința Marketing 4 IT
Înainte de a merge la o conferință trebuie să te pregătești: să alegi cum te îmbraci, să îți cauți pixul și carnețelul, să te asiguri că ai la tine cărțile de vizită. Nu și la Marketing 4 IT: organizatorii evenimentului au pregătit un ghid de participare care conține tot ce are nevoie un participant la o conferință astfel încât să obțină maximul de beneficii.
Ghidul, livrat sub forma unei cutii cu surprize, conține șase elemente esențiale pentru ca participanții să se poată concentra în special pe consolidarea cunoștințelor de Employer Branding și Product Marketing.
“Vrem să ajutăm companiile de IT să-și dezvolte marketingul de produse și servicii, dar să nu uite nici de importanța unui brand de angajator puternic. Ne-am întrebat ce ar avea nevoie participanții pentru a profita la maxim de experiența conferinței, după care am creat acest ghid care să-i pregătească pentru eveniment”, a explicat Călin Biriș, Project Manager-ul Marketing 4 IT.
Ce conține ghidul
Cei care deschid cutia vor găsi înăuntru o invitație la eveniment, primul lucru de care au nevoie pentru a fi prezenți. Alături de aceasta va fi o prezentare atipică a conferinței. Pe lângă numele speakerilor și temele abordate conține și o altfel de descriere a poziției speakerilor, cu denumiri creative pentru fiecare în parte. Cei care îl vor răsfoi vor afla, printre altele, ce este “recrutochimistul” sau “cartograful de strategie”.
Pentru participanții care vor să intre în discuție cu speakerii a fost inclusă o carte de networking, care să îi ajute să comunice fără probleme în orice situație. Intitulată sugestiv “Networking de la A la Z”, e scrisă de Thom Singer, autor cu peste 20 de ani de experiență în vânzări şi marketing. Cartea e oferită de Cărturești.
Cutia mai conține un suport pentru cărțile de vizită, în care să poată fi păstrate toate contactele proaspăt-făcute, dar și un papion, ca participanții să nu piardă vremea gândindu-se cum să se îmbrace. Pentru ca energia să fie la cote maxime încă de la început, în cutie este și o monodoză de cafea marca Kafune, oferită de La Fântâna, pe care participanții să și-o prepare de îndată de ajung la eveniment.
Conceput în ediție limitată, ghidul a fost livrat către 25 de companii de IT din București, pentru a impulsiona angajații să dorească să își actualizeze skill-urile.
Ce e Marketing 4 IT
Marketing 4 IT este singura conferință dedicată marketerilor și specialiștilor HR ce activează în companii de IT din România. Cea de-a treia ediție, organizată sub tema “Sit Down with the Professionals”, va avea loc în 26 octombrie la Alexander Ballroom București.
Evenimentul va reuni reprezentanții principalelor platforme de recrutare online, specialiști din companii IT, agenții, multinaționale IT, startup-uri și companii de gaming. Agenda evenimentului va include două paneluri, unul pe Employer Branding și altul pe Product Marketing, un keynote speech internațional, dar și o serie de workshopuri practice, împărțite pe cele două teme abordate.
Accesul la conferință se face pe bază de bilet. Acestea se pot achiziționa de pe site-ul evenimentului, www.marketing4it.ro.
Conferința este organizată de agenția de marketing Loopaa din Cluj-Napoca, o agenție de creație interactivă, care pune accentul pe dezvoltarea și implementarea de planuri și strategii intergrate de marketing pentru clienți locali și internationali activi pe piața din România.