Acest infographic a fost creat dintr-un studiu de opt întrebari folosit pe un esantion de 200 utilizatori prin intermediul serviciului SurveyMonkey în februarie 2013, iar ancheta a fost deschisă atât consumatorilor finali cat și companiilor.
Consumatorii se simt confortabil când vine vorba de interacţiunea cu brandurile în mediul online, după cum arată infographicul primit de la BurnOut Media.
Cei mai importanţi factori în crearea afinităţii faţă de o marcă sunt word-of-mouth, website-urile companiilor şi experienţa pe care o au clienţii în magazin.
O descoperire importantă este că 97% dintre clienţii nemulţumiţi vor ierta compania pentru serviciile proaste dacă aceasta îşi corectează problemele.
Bucuresti, 07.05.2013
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Donații de peste 1,5 milioane de lei și sute de ore de voluntariat pentru crearea unei lumi mai bune...
Up România lansează UpMobil+, aplicația „all-in-one” care aduce avantaje financiare și oferte exclus...
Sezamo: crește interesul pentru produse sănătoase. 4 din 10 coșuri conțin cel puțin un superaliment
Smartree anunță o nouă identitate pentru Smartemp, serviciul său de leasing de personal, cu o experi...
DP World România și Bucharest Golf Club lansează DP World Golf Academy: Un parteneriat strategic pe...
Primul român la vârful companiei americane CGS
Cum să te diferențiezi cu etichete personalizate de înaltă calitate pentru produsele tale
De la fitness la romantism: Mixit îmbină știința nutriției cu plăcerea gustului