Acest infographic a fost creat dintr-un studiu de opt întrebari folosit pe un esantion de 200 utilizatori prin intermediul serviciului SurveyMonkey în februarie 2013, iar ancheta a fost deschisă atât consumatorilor finali cat și companiilor.
Consumatorii se simt confortabil când vine vorba de interacţiunea cu brandurile în mediul online, după cum arată infographicul primit de la BurnOut Media.
Cei mai importanţi factori în crearea afinităţii faţă de o marcă sunt word-of-mouth, website-urile companiilor şi experienţa pe care o au clienţii în magazin.
O descoperire importantă este că 97% dintre clienţii nemulţumiţi vor ierta compania pentru serviciile proaste dacă aceasta îşi corectează problemele.
Bucuresti, 07.05.2013
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Sezamo aduce spiritul Crăciunului mai aproape de clienți și livrează brazi naturali direct la ușă
Primark reduce emisiile de carbon pe parcursul lanțului său valoric la numai trei ani de la publicar...
Cadouri corporate Sabon - Pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată
Constar Grup finalizează consolidarea Palatului Telefoanelor din București, un proiect de referință ...
La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării
Raportarea privind durabilitatea va impune un nou model de business în companii și va influența acce...
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență