din cele 220 contractate în prezent
Spațiu total mall 213.000 m2, GLA – 76.000 m2, peste 300 de milioane Euro investiție, adresându-se unui număr de peste 2.500.000 potențiali cumpărători
Bucureşti, 2 Decembrie 2009 – Consultantul imobiliar global Cushman & Wakefield, leading agent (agent principal de închiriere) pentru AFI Palace Cotroceni, anunță că a închiriat 163 magazine, aproximativ 74 % din totalul magazinelor închiriate în prezent în cel mai mare centru comercial din România.
Conform consultantului Cushman & Wakefield, AFI Palace Cotroceni este cel mai mare proiect comercial din țară, cu o suprafață închiriabilă de 76.000 m2, un număr de 6 ancore, 19 spații destinate restaurantelor și distracției, printre care: Cinema City cu 20 de săli de cinema, primul IMAX din România, o pistă de carting, două cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 m2, o pistă de role, bowling și snooker și un spațiu dedicat expozițiilor permanente.
Specialiștii Cushman & Wakefield declară că AFI Palace Cotroceni este cel mai mare centru comercial din București, cu peste 250 de magazine, fiind localizat într-una dintre cele mai dens populate zone din capitală, cu peste 9500 de locuitori pe km2, în zona primară de potențiali cumpărători aflați la 10 minute distanță. Noul mall cuprinde atât mărci internaționale deja prezente în România, cât și mărci ce intră pe piață odată cu deschiderea AFi Palace Cotroceni.
Referitor la domeniul în care operează retailerii cu care Cushman & Wakefield a intermediat contracte de închiriere, aceștia acoperă toate sectoarele de retail : 88 magazine de modă, 10 magazine de accesorii , 14 unități pentru diverse servicii, 8 zone de recreere, hypermarketul Real, precum și 21 de unități restaurant și fast-food. Amintim aici restaurantul Azzuro (Il Venetiano), cu bucătărie tradițională și mediteraneană, KFC, Nordsee, Chopstix, Senor Patata, Clate, Rogge Caffe, Roc – a – Fella – café, Gloria Jeans café, Segafredo, Starbucks, High Heels Cafe – fiind unicul centru comercial cu 6 cafenele.
Cushman & Wakefield, ca leading agent, a adus pentru prima dată pe piața din România: Marionnaud 180 m2 (Cosmetice), Smyk 1000 mp (îmbrăcăminte & accesorii copii), Twist 170 m2 (îmbrăcăminte & accesorii femei), Noriel Toys 400 m2 (jucării), Vincenti 28 m2 (îmbrăcăminte & accesorii piele), Porsche Design 84 m (îmbrăcăminte & accesorii), Franco Feruzzi 97 m2 (îmbrăcăminte și accesorii bărbați), Satellite 23 m2 (accesorii) și altele.
“Mixajul de chiriași include modă de orice fel, servicii, hypermarket, restaurante, electrice și electronice, dar și cel mai atractiv concept de „leisure” (recreere) existent în România până acum, spune Răzvan Gheorghe, Director General al Cushman & Wakefield, agentul principal de închiriere. “Peste 75% dintre mărci sunt internaționale, iar unele dintre ele, cum ar fi C&A, sunt mult așteptate în România. Fiecare parte din centrul comercial a fost dezvoltată pe baza unui concept tematic și de design diferit, menit să creeze vizitatorilor o ambianță plăcută”, continuă directorul general al Cushman & Wakefield. Estimăm ca în prima fază să avem un număr de aproximativ 50.000 de vizitatori pe zi și probabil 70% dintre aceștia vor folosi facilitățile de recreere”, încheie oficialul companiei.
”Afi Palace Cotroceni este un centru comercial ce se adresează atât locuitorilor aflați la aproximativ 10 minute mers cu mașina, dar și celor aflați la aproximativ 20-30 de minute, iar datorită mixajului foarte interesant de magazine, chiar și locuitorilor aflați la distanțe de peste 30 de minute sau mai mari”, precizează Cristina Dumitrache, Director Asociat Cushman & Wakefield.
Conform agentului principal de închiriere, Cushman & Wakefield, AFI Palace Cotroceni se adresează unui număr de aproximativ 2.546.300 de potenţiali cumpărători.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}