Brandul de fashion Mumuso, prezent în peste 3.500 puncte de vânzare din 30 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România în cadrul centrului comercial ParkLake din Bucureşti, deținut de Sonna Sierra, printr-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Mumuso este un brand fondat în Coreea în 2014, fiind prezent în România prin magazine mono-brand situate în Militari Shopping Center, DN 1 Value Centre şi Dâmbovița Mall. Magazinul din ParkLake, care urmează a fi deschis în cursul lunii februarie 2021, va avea o suprafaţă de 150 metri pătraţi.
Dana Radoveneanu, Senior Consultant Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox: „Piața de retail din România oferă în continuare numeroase oportunităţi, în ciuda faptului că anul 2020 a fost plin de provocări. Astfel, brandul corean MUMUSO a decis deschiderea unui nou magazin, amplasat într-o poziție cheie în cadrul ParkLake, unul dintre cele mai importante mall-uri din București. Brandul va oferi clienților o experiență unică de cumpărături, prin oferta variată de produse şi îmbinarea conceptelor coreene tradiționale şi moderne.”
Xia Xueyu, Administrator MUMUSO: „Dorinţa noastră este ca fiecare inimă sa fie încântată de un stil de viață de calitate!”
MUMUSO este un brand adresat tinerilor, inspirat de tendințele modei coreene de a combina cultura tradițională cu societatea modernă, simbolizând spiritul vesel si tenace prezent în fiecare colț al lumii. Centrul operaţional al companiei se află în Shanghai, China. Produsele inspirate din desenele animate coreene Familia MUMUSO, înfăţişând personajul IP, sunt sinonime cu fericirea și distracția. Varietatea de categorii și produse MUMUSO include: articole de fashion pentru adulți și copii, încălțăminte și accesorii, produse de înfrumusețare, electrocasnice, articole de uz casnic și papetărie.