existent in Fashion House Otlet Center
Cushman & Wakefield a intermediat inchirierea in Fashion House Outlet Center – primul outlet center din Romania – un nou magazin, Pada Murre, cu o suprafata de 173 mp.
Cushman & Wakefield a intermediat inchirierea si extinderea magazinului Otter, acesta ajungand la o suprafata de 346 mp.
Cushman & Wakefield a intermediat inchirierea in Fashion House Outlet Center – primul outlet center din Romania – un nou magazin, Pada Murre, cu o suprafata de 173 mp.
Magazinul s-a deschis la inceputul lunii mai 2010.
Pada Murre este un brand romanesc, lansat pe piata in anul 2002, care comercializeaza imbracaminte barbati – costume, camasi, cravate si accesorii. Reteaua de magazine are in prezent un numar de 14 magazine deschise in cadrul centrelor comerciale din Romania.
Datorita performantelor foarte bune ale retailerului Otter inregistrate in anul 2009, in Fashion House, Cushman & Wakefield a intermediat extinderea acestui magazin.
Incepand cu luna martie 2010 magazinul Otter opereaza pe o suprafata dubla de vanzare, ajungand prin aceasta extindere la o suprafata totala de 346 mp.
Reteaua Otter are in prezent un numar de 24 de magazine la nivelul intregii tari. Brandurile comercializate in aceste magazine sunt : Otter, Gabor, Clarks, Geox, Ara, Bronx, Lloyd, Pikolinos, Cush si Steve Madden.
Fashion House Outlet Center s-a deschis in 5 Decembrie 2008, in cadrul West Park. Fashion House Outlet Center este localizat pe A1, la o distanta de 30 min. (mers cu masina) fata de centrul capitalei. Suprafata comerciala (GLA) este de 16.000 mp, cu parcare gratuita ce ofera peste 2000 de locuri.
Alti retaileri care ancoreaza centrul sunt: Kika (mobila si decoratiuni ptr. casa) avand o suprafata de 29.000 mp, Hornbach (DIY) cu o suprafata de 23.000 mp si Technomarket (electrocasnice si IT) cu o suprafata de 6.000 mp.
Dezvoltatorul este Liebrecht & wooD iar operatorul este GVA Grimley.
Fashion House ofera branduri de notorietate nationala si internationala la un discount permanent intre 30% si 70%. Tema arhitecturala specifica reda imaginea clasica a Bucurestiului, prin aceasta se creaza un cadru atractiv pentru cumparaturi ptr. intreaga familie.
Fashion House continua sa isi imbunatateasca mixul de branduri prin atragerea operatorilor cu retea dezvoltata in Romania, avand un nume bine cunoscut pe piata romaneasca. Astfel, gradul de atractivitate al Fashion House creste – un semn bun fiind ca rata de conversie (numar de vizitatori versus cumparatori) a ajuns la aproximativ 80% in Q1 2010.
{mosloadposition user10}