Program de calificare în ocupaţiile
· Inspector resurse umane
· Art director
· Operator introducere, prelucrare, validare date
în cadrul proiectului
“Reţea regională pentru promovarea şi aplicarea conceptelor economiei sociale în vederea creşterii şanselor de reinserţie socială a persoanelor cu dizabilităţi” POSDRU/84/6.1/S/58636
Începând cu decembrie 2011, Asociația Patronatul Medicinei Integrative – PMI, împreună cu Institutul Postliceal Phoenix, organizează înscrierea pentru următoarele cursuri desfăşurate în cadrul unui program de formare gratuit: Inițiere în ocupația “Inspector resurse umane“, Inițiere în ocupația “Art director”, Inițiere in ocupația “Operator introducere, prelucrare, validare date”.
Acest program de formare se derulează în cadrul proiectului “Reţea regională pentru promovarea şi aplicarea conceptelor economiei sociale în vederea creşterii şanselor de reinserţie socială a persoanelor cu dizabilităţi”, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Avantaje pentru participare:
· Obţinerea în mod gratuit a uneia dintre calificările Operator introducere, prelucrare, validare date, Inspector resurse umane, Art director.
· Independența financiară prin însușirea abilitaților căpătate în timpul cursurilor.
· Creșterea șanselor de angajare datorită calificării obținute
· Îmbunătăţirea cunoștinţelor practice și teoretice într-unul din domeniile amintite
· Șansa dezvoltării personale și a unei cariere proprii alături de consilierea psihologică, profesională și vocațională ce se oferă în plus pe lângă cursurile de formare
· Dezvoltarea unei rețele de prieteni care se dezvoltă în același domeniu
· Posibilitatea de-a avea un tutor personal/persoană suport – pentru practica ce urmează după cursuri
· Alocație lunară, pentru întreținere pe perioada cursului ales
· Participarea la toate evenimentele centrelor: Târguri, Expoziții, Campanii etc
Certificatele obținute sunt autorizate de CNFPA, sunt recunoscute de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și de Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, și au valoare de certificat de absolvire a unui curs de inițiere.
Cursurile se adresează unui număr de 420 de persoane cu dizabilități perceptiv auditive, perceptiv vizuale, perceptiv motorii și cu alte tipuri de dizabilități din judeţele: Bucureşti – Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău.
§ 60 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul resurse umane;
§ 240 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul creației publicitare;
§ 120 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul TIC.
1. Perioada Decembrie 2011- Iulie 2012 – cursurile de formare și certificare TIC în urma cărora se va obține un certificat de absolvire a cursului de inițiere în ocupația “Operator introducere, prelucrare, validare date”
2. Perioada Mai 2012 – Decembrie 2012 – cursul de creație publicitară în urma căruia se va obține un certificat de absolvire a cursului de inițiere în ocupația “Art director”.
3. Perioada Iulie 2012- Decembrie 2012 – cursul de resurse umane în urma căruia se va obține un certificat de absolvire a cursului de inițiere în ocupația “Inspector resurse umane”.
Modalitatea de admitere: aprobarea participării la cursuri se va face după criteriul primul venit primul servit. La programul de formare vor fi admise 420 de persoane cu dizabilități, femei și bărbați, cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani, conform unei singure opțiuni.
Condiţii de acces:
· pregătire minimă: nivel obligatoriu de învăţământ pentru inițiere în ocupația „Operator introducere, prelucrare, validare date” și absolvent de liceu, cu sau fără bacalaureat, pentru inițiere în ocupațiile „Inspector Resurse umane” și „Art director”;
· statut pe piața muncii: șomer sau angajat în cadrul unei întreprinderi din județele Bucureşti – Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău;
· buletinul cu domiciliul în: județele Bucureşti – Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău;
· alegerea unui singur curs din cele trei.
Modalitatea de înscriere – prin depunerea unui dosar care să conţină următoarele documente:
1. Cerere de înscriere (se va completa la secretariatul Centrului sau on line pe www.paces.ro/inscriere_cursuri)
2. Certificat de handicap
3. Curriculum Vitae semnat
4. Copie după cel mai recent act de studiu
5. Copie după actul de identitate
6. Copie după certificatul de naștere
7. Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul)
8. Adeverință de la medicul curant că este apt să urmeze cursurile
Modalitate de depunere a dosarelor:
Direct la sediile Asociației Patronatului Medicinei Integrative –PMI din Regiunile
· București-Ilfov, cu sediul în București Str. Constantin Dobrogeanu, nr.150, Sector 1, Bucureşti, Romania Telefon: 021/269 32 44, e-mail: irina.cioroba@patmedin.ro, de luni până vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Nicoleta Irina Cioroba – coordonator
· Centru cu sediul în Brașov Str. Mihail Kogălniceanu, Nr. 23, Bl. C7, Parter 1 (blocul cu Primăria Nouă) Telefon: 0268.547.756, e-mail: cornelius.popa@patmedin.ro, de luni până vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Cornelius Popa – coordonator
· S-E cu sediul în Constanța Str. George ENESCU, nr.12 Telefon: 0241/660271, e-mail: iolanda.dinu@patmedin.ro, de luni până vineri între orele 9:00 – 17:00, persoana de contact: Iolanda Dinu – coordonator
Prin poștă: la adresele de mai sus, cu confirmare de primire.
Prin e-mail: fiecare pagină semnată, scanată și toate documentele arhivate într-o singură arhivă trimisă pe adresa office@patmedin.ro, cu subiectul email-ului: Pentru înscriere cursuri PACES!
IMPORTANT ! Persoanele care nu știu să completeze unul sau mai multe formulare vor fi consiliate!
Pentru informaţii despre cursuri: Nicoleta Azoiței, 0372 770 126 / 021 230 041.
PARTICIPAREA LA PROGRAME ESTE GRATUITĂ!