Agenția Cursuri Creative lansează un nou program de training pentru dezvoltarea de instrumente pentru profesioniștii în comunicare și marketing. Cursul de Project management în marketing și sales va fi susținut în format live online și este predat de Ionuț Condruz, expert în performance marketing.
Cursul se adresează persoanelor care vor să aprofundeze strategiile de marketing şi vânzări online în cadrul organizaţiilor în care lucrează, coordonatorilor de echipe de marketing sau brand managerilor. Este un curs high soft skills, menit să crească performanţele afacerilor prin integrarea multiplelor pârghii de marketing. Cu ajutorul exemplelor relevante şi a studiilor de caz, trainerul crează cadrul protrivit pentru ca fiecare persoană, indiferent de domeniul în care activează, să poată seta o strategie de sales şi marketing cu rezultate măsurabile.
“Concret, cursul se adresează tuturor celor care îşi doresc o carieră în Marketing, studenţilor la marketing care doresc să cunoască abordarea strategică şi de project management dintr-o perspectivă orientată către business growth, specialiştilor în marketing operaţional care îşi doresc un upgrade în carieră, specialiştilor în marketing strategic care doresc să înţeleagă principiile convergentei cu echipele comerciale, product ownerilor, project managerilor care vor să îşi dezvolte noi competențe” a declarat Bianca Preda, managerul agenției Cursuri Creative.
Obiectivele cursului sunt dezvoltarea competenţelor în marketing-ul strategic si în project management cu focus pe business growth şi convergenţa marketing comercial. De asemenea, cursul isi propune sa ajute la învăţarea metodelor şi principiilor aplicate în analizele de business și însuşirea de tehnici şi metode de marketing de succes aplicabile indiferent de domeniu de activitate.
Ionuț Condruz are o experiență de peste 10 ani atât în marketing, cât și în management. În prezent, ocupă un rol de Strategy & Business Performance Manager și, în același timp, susține sesiuni de cursuri în cadrul Cursuri Creative, în calitate de trainer.
Ionuț le va oferi cursanților acces la studii, analize strategice, creative thinking specifice marketingului comercial. De asemenea, le va facilita pas cu pas trecerea de la idee la proiect (tehnici de prioritizare a proiectelor într-o organizaţie). Îi va trece prin toate etapele, de la conceperea, dezvoltarea, lansarea şi până la comercializarea unei oferte (serviciu, produs, mixt).
În cadrul cursului se va discuta despre parteneriate şi importanţa lor în succesul unei organizaţii orientată către rezultat, despre construirea şi managementul unei echipe de marketing (nevoi, provocări, obiective, KPIs). Cursanții vor învăța să creeze strategii de marketing și comerciale.
Cursul are o durată de 14 ore și se desfăşoară în weekend în format live online pe Zoom. Grupele vor fi formate din maxim 10 cursanţi pentru a permite o experiență de învățare personalizată.
La finalul trainingului, fiecare cursant va primi 2 ore de e-consultanţă individuală în implementarea kit-urilor metodologice pentru proiecte proprii, o lună răspunsuri la întrebări via email (consultanţă), un voucher cadou în valoare de 150 de lei pentru înscrierea la cursul de “Marketing Digital” și o diplomă de participare din partea agenției.