Agenția de training Cursuri Creative închide anul 2018 cu creștere de 40% a numărului de participanți la programele sale de formare. După 8 ani de activitate, agenția a adăugat anul acesta cursuri noi în portofoliul său, poziționându-se printre cei mai activi furnizori de formare în domeniul comunicării și marketingului.
În 2018, Cursuri Creative a lansat pe piața din România primul Masterclass în neuromarketing și customer experience, susținut de doi experți internaționali în domeniu. Programul de training, la care au participat specialiști în research și marketing din partea mai multor companii multinaționale, va intra în portofoliul agenției pe o perioadă mai lungă de timp, fiind organizat de două ori pe an. În acest fel, companiile care sunt interesate de perfecționarea angajaților, în implementarea strategiilor de customer experience, vor avea ocazia să învețe de la consultantul internațional Anil Pillai și dr. Ana Iorga care sunt mecanismele cele mai potrivite pentru fiecare domeniu.
O altă premieră în portofoliul companiei în 2018 a fost lansarea, împreună cu cea mai mare florărie online din România, Floridelux.ro a unui program de specializare și management din industria floristică. “Programul este unic în România și presupune o specializare la cel mai înalt nivel în acest domeniu. Trecem de etapa de hobby și intrăm în etapa în care acest program va reuși să dea domeniului cei mai valoroși profesioniști. Avantajul cursului constă în posibilitatea de a face practică și să angajeze chiar în cadrul atelierului în care vor urma cursu.l”, spune Liliana Catrinoiu, coordonator de training în cadrul Cursuri Creative.
Tot în 2018, Cursuri Creative și-a unit forțele cu agenția de marketing digital re7Consulting pentru susținerea a două cursuri de perfecționare în domeniu: ”Social media optimization” și ”Totul despre SEO”. Trei dintre specialiștii agenției de digital vin în sprijinul cursanților pentru a le explica mecanismul de integrare a uneltelor digitale în procesul de creștere a unui brand în mediul online. Cursuri Creative susține împreună cu re7Consulting și trainingurile in house, dedicate companiilor care vor să își specializeze echipele de comunicare și marketing.
Lansările de anul acesta au inclus și cursurile de “Inițiere în Photoshop” și “Personal branding” care au venit ca o completare a portofoliului în domeniul comunicării și marketingului digital.
„În acest moment avem în portofoliul nostru peste 30 de programe de formare active în domenii variate precum management, comunicare, marketing digital, agricultură ecologică și floristică. Toate programele dezvoltate de agenție sunt aliniate unui singur principiu și anume îmbunătățirea performanțelor cursanților noștri în domeniul în care activează pentru a-și atinge obiectivele profesionale. Programele de training sunt construite gradual, pentru ca un participant să își poată dezvolta cunoștințele în etape și pe mai multe niveluri de pregătire”, spune Bianca Preda, business manager în cadrul agenției.
Cei 8 ani de activitate ai agenției au fost marcați printr-un eveniment organizat în luna noiembrie, sub titlul de “Zile Creative”. Timp de două zile, trainerii agenției au susținut prezentări și workshop-uri pe temele în care sunt specializați. Evenimentul a coincis și cu lansarea noii identități vizuale a agenției și a sloganului “Never stop learning”.
Pentru 2019, Cursuri Creative și-a propus o creștere a numărului de participanți la programele de formare prin extinderea portofoliului de cursuri în domeniul educației financiare și prin implementarea unui sistem de cursuri online.