Agenția de training Cursuri Creative a înregistrat o nouă creștere a numărului de participanți în cel de-al nouălea an de activitate. În 2019, numărul de participanți la cursurile oferite de agenție a crescut cu 20%, cele mai bine vândute training-uri fiind cele de comunicare. Printre cele mai căutate cursuri au fost cele de organizare de evenimente, copywriting și marketing digital, susținute cu o frecvență lunară de trainerii agenției.
Cel mai bine vândut curs în 2019 – Planificarea și organizarea evenimentelor
Din totalul cursanților înscriși în 2019, aproximativ 100 au participat la cursul de Planificarea și organizarea evenimentelor. Ajuns la a 67-a ediție în luna decembrie, acesta este și ce mai vechi din portofoliul Cursuri Creative. “Cursul de organizare de evenimente este primul din portofoliul agenției.
De 9 ani susţinem cu succes acest training care a reușit să se poziționeze ca cel mai bine vândut curs din domeniul său de activitate. Pe lângă avantajul oferirii unei diplome acreditate, cursul este adaptat nevoilor de piață din acest moment. Accentul este pus pe realizarea bugetelor, atragerea de finanțări și crearea unui concept care să vândă” spune Bianca Preda, business manager în cadrul agenției și trainerul programului.
Dezvoltarea competențelor digitale, pe locul doi în preferințele cursanților
Obținerea statutului de centru de testare acreditat ECDL a dus la creșterea numărului persoanelor înscrise la cursurile dedicate dezvoltării abilităților digitale. În topul preferințelor persoanelor care au interacționat cu agenția sunt cursurile de “Inițere în copywriting”, “Marketing digital” și “Social media optimization”. De regulă, oferite ca pachet de competențe integrate în mediul digital, acestea au dus la o retenție crescută a participanților și la creșterea performanțelor fiecărui curs în parte. La finalul a peste 40 de ore de curs, participanții au o perspectivă strategică a mediului digital și cunosc, în detaliu, modul în care poate fi optimizată prezența online a unui brand. Toate cursurile au ajuns la o maturitate în relația cu agenția care le promovează, cel mai vechi fiind cursul de marketing digital care are o vechime de 9 ani.
Cursurile in house au vizat vânzările și comunicarea digitală
Portofoliul corporate al agenției s-a diversificat anul acesta cu o serie de cursuri in house livrate pentru companii românești și multinaționale. Cele mai multe cursuri personalizate au fost în domeniul vânzărilor și comunicării online. “Majoritatea companiilor multinaționale au avut ca prioritate de training dezvoltarea abilităților digitale pentru angajații care nu se ocupă în mod direct de gestionarea comunicării online. Multe organizații au conștientizat faptul că o comunicare eficientă în mediul online are nevoie, în primul rând, de susținerea internă a angajaților. Cu cât aceștia înțeleg mai bine rolul lor în comunicare, cu atât există o susținere mai puternică a eforturilor de comunicare ale organizației“ a mai spus managerul agenției Cursuri Creative.
Cursuri noi în portofoliul agenției
În 2019, Cursuri Creative a adăugat în portofoliul său programe noi de formare, precum “Inițiere în WordPress” sau “Recrutare strategică”. Ambele au venit ca răspuns la nevoile pieței și ca o completare a informațiilor dobândite pe parcursul trainingurilor anterioare. De exemplu, cursul de inițiere în WordPress stă la baza cunoștințelor de SEO, marketing digital și content writing pe care le dezvoltă în cadrul sesiunilor de pregătire oferite de agenție.
Extinderea portofoliului va rămâne o prioritate a Cursuri Creative și în 2020, când vor fi lansate alte module de training din domeniul comunicării și organizării de evenimente. “Ne propunem să ținem pasul cu nevoile profesionale și trendurile de pe piața muncii și în anul 2020. Suntem în perioada în care lucrăm cu mai multe companii și traineri pentru a aduce în prima parte a anului programe noi de pregătire”, a mai spus managerul agenției.