București/Sebring. BMW Team RLL a completat sezonul 2020 din IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IMSA) cu o clasare pe podiumul GTLM în cursa de 12 ore de la Sebring (SUA). După 12 ore dramatice de cursă, #24 MOTUL BMW M8 GTE a trecut linia de sosire pe locul al treilea. La finala sezonului, BMW Team RLL și-a asigurat titlul piloților GTLM în Michelin Endurance Cup pentru John Edwards (SUA) și Jesse Krohn (Finlanda), precum și primele locuri în ierarhiile constructorilor și echipelor pentru competiția ce reunește cele patru curse de anduranță ale stagiunii. #25 MOTUL BMW M8 GTE a încheiat pe poziția a patra, după ce a fost lider în mai multe perioade ale cursei.
Edwards și Krohn au fost coechipier în echipajul #24 cu Augusto Farfus (Brazilia) și, grație locului al treilea, cei trei au reușit a zecea clasare pe podium a BMW Team RLL în acest sezon. Mașina #25 a fost pilotată de Connor De Phillippi (SUA), Bruno Spengler (Canada) și Colton Herta (SUA). La fel de bine, povestea s-ar fi putut încheia cu o victorie pentru ei și BMW Team RLL. Cei trei au fost lideri ai cursei până în partea finală, dar, după restartul unei neutralizări târzii – cea de-a noua a cursei -, mașina #25 a fost lovită din spate de un competitor al categoriei GTD și a fost obligată să intre la standuri pentru reparații. Acest lucru a făcut ca echipajul să coboare în clasament până pe poziția a patra. Mașina #24 ar fi putut încheia mai sus de locul al treilea, dar a pierdut un tur din cauza unei schimbări a frânelor.
În clasamentul final GTLM, Edwards și Krohn au încheiat sezonul pe locul al doilea în ierarhia piloților, la fel cum #24 a făcut în întrecerea echipelor, iar BMW în cea a constructorilor. Titlurile categoriei GTLM fuseseră deja decise la penultima etapă, la Laguna Seca (SUA). În sezonul 2020, BMW Team RLL a obținut 10 clasări pe podium pentru MOTUL BMW M8 GTE, inclusiv victorii în cursa de 24 de ore de la Daytona (SUA) și cea de șase ore de la Road Atlanta (SUA).
În categoria GTD, #96 BMW M6 GT3, înscris de Turner Motorsport și pilotat de Robby Foley, Dillon Machavern (ambii SUA) și Nick Yelloly (Marea Britanie) – care l-a înlocuit pe Bill Auberlen (SUA) -, a avut cea mai bună clasare în cursă pe poziția a cincea – o problemă cu frânele, apărută în turul 235, l-a obligat pe Foley să intre la standuri pentru reparații și, în cele din urmă, să abandoneze.