Traim intr-o societate transparenta sau cel putin acesta este conceptul cu care se confrunta zi de zi cei care incearca sa-si afirme identitatea intr-un mediu public. Comunicarea e cuvantul de baza intr-o perioada in care orice alegere facuta are mai multe semnificatii decat cele evidente.
Cum se comunica in situatii de criza? Iar ceea ce este mai interesant, cum se defineste o situatie de criza, unde incepe si cand se termina ea?
PRIME Romania isi propune, prin cea de-a patra editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare din 22- 24 martie 2007, denumita simbolic Cursa contra timp. Comunicarea de criza, sa abordeze trei din cele mai importante perspective ale acesteia.
Prima zi abordeaza criza organizationala din unghiul mecanismelor de bune practici pentru depasirea crizei alaturi de specialisti ca Ioana Manoiu (GMP), Sorana Savu (Premium Communication), Thomas Achelis (Forum for International Communications).
Criza politica nu scapa de sub ochiul vigilent al opiniei publice, iar la intrebarea daca este comunicarea cea mai eficienta solutie de a rezolva situatiile critice vor raspunde printre altii Corina Dragotescu (Realitatea), Marie-Rose Mociornita, Bogdan Teodorescu.
Orice tip criza trece prin filtrul mass-media. Cand mass-media este cea care trece printr-o situatie critica, comunicarea isi poate pierde din identitate. Mircea Vasilescu (Dilema Veche) si Mircea Toma (Agentia de Monitorizare a Presei) sunt dintre cei care vor dezbate acest subiect.
Ultima zi a congresului (24 martie 2004) este dedicata workshop-urilor tinute de catre mai multi reprezentanti ai principalelor agentii de Relatii Publice din Romania.
Evenimentul va fi gazduit, ca si alte doua editii precedente, de catre Muzeul National de Arta a Romaniei (in cele doua zile de conferinte) si Facultatea de Litere (in ziua de workshopuri).
PRIME Romania se bucura in demersul sau de sprijinul Lamonza, partener oficial, si BCR, Digital Image, Quadrant Amroq Beverages, Carturesti si Brandbuilders. De asemenea, evenimentul este sustinut de Realitatea TV, partener tv exclusiv, Student FM, Cotidianul, Dilema Veche, StudentMax, Wall-Street, eWEEK, PRwave, Studentie.ro, Rospotline, Comunicatedepresa.ro,Onlinestudent si OOPS Media.
Pentru mai multe detalii despre participare, accesati www.cnsconline.ro.
{mosloadposition user10}