AcademiadeAfaceri.ro a lansat astazi cursul online de "Comunicare si Relatii Publice in Afaceri" pentru a oferi tuturor celor interesati posibilitatea de a se forma in domeniu comunicarii, imaginii si al relatiilor publice, utilizand exemple practice adaptate mediului de afaceri romanesc. Cursurile se desfasoara online in cadrul sistemului de e-learning si training online disponibil la adresa www.academiadeafaceri.ro
Pe parcursul a 12 saptamani, prin intermediul suportului de curs, seminariilor, aplicatiilor practice, discutiilor libere, simularilor si studiilor de caz, cat si prin analiza de exemple si modele concrete cursanti au ocazia sa afle in ce consta activatea de PR, ce trebuie sa contina si cum se realizeaza o strategie de relatii publice, ce apitudini trebuie sa isi cultive un un specialist in PR, care sunt materialele importante si cum se redacteaza, care sunt activitatile importante in relatii publice si ce presupun acestea. La finalul cursului sunt prezentate informatii si modele de realizare a unui company profile, in ce constau relatiile publice online si solutii pentru despre gestionarea crizelor de comunicare sau imagine.
“Se spune – si pe buna dreptate – ca este bine sa existe mereu "omul potrivit la locul potrivit". Acest lucru presupune ca atunci cand ocupi un post intr-o companie ai pregatirea necesara, iar opersoana care detine cunostinte de baza sau medii despre ceea ce trebuie sa faca, este de preferat fata de una care <<se orienteaza sau se descurca la fata locului si in functie de moment >>” a declarat Loredana Pascal, Lector curs si CEO PRwave International.
Cursurile se desfasoara online si sunt sustinute in parteneriat cu PRwave.ro – primul portal din Romania dedicat in totalitate PR-ului, imaginii si comunicarii pentru afaceri si expertizei in aceste domenii. Cursantii beneficiaza de un orar flexibil de invatare pe care si-l stabilesc in mod independent in functie de timpul liber de care dispun, au la dispozitie metode eficiente de invatare online si fixare a cunostintelor practice si nu in ultimul rand asistenta prompta si de calitate din partea profesorilor sau a asistentilor de curs.
Foarte importanta este modalitatea de testare si calcularea mediei finale unde se pune accent doar pe partea practica a cursurilor, tema sau proiectul final avand o pondere de 33% din medie, aplicatiile practice 33% si inca 34% pentru testul grila final. Activitatile de curs pot fi accesate in orice zi si la orice ora, atunci cand are timp disponibil cursantul.
Rolul social pe care il are sistemul de e-learning si training online AcademiadeAfaceri.ro este deosebit deoarece ofera posibilitatea persoanelor care dispun de foarte putin timp liber sau au resurse financiare limitate sa beneficieze de programe moderne de perfectionare si dezvoltare profesionala prin intermediul cursurilor si trainingurilor online sau burselor de studii gratuite pentru afaceri.
Printre cursantii care au ales cursurile online si programele de pregatire si dezvoltare profesionala din domeniul afacerilor oferite de AcademiadeAfaceri.ro se numara functionari din Ministerul Finantelor, consilieri din cadrul Ministerului Justitiei si Ministerului Sanatatii, prefecti, magistrati, directori si functionari ai companiilor bancare, persoane cu functii de conducere din cadrul societatilor comerciale private pana la simpli angajati, persoane aflate in cautare unui loc de munca sau studenti. Acest lucru demonstreaza rolul deosebit de important pe care l-a avut AcademiadeAfaceri.ro in domeniul trainingului pentru afaceri incepand din 2004 pana astazi.
{mosloadposition user10}