Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme
Editura Tritonic
In PR intotdeauna trebuie sa fii la curent cu noile tendinte din domeniu – sa stii ce apare, care sunt exemplele de bune practici si sa afli cum poti sa folosesti noul in folosul tau si desigur al firmei pentru care lucrezi sau ai clientilor pe care agentia ii reprezinta.
Current trends in international public relations reprezinta o selectie a celor mai importante lucrari prezentate in cadrul congresului de relatii publice EUPRERA 2009 de specialisti din intreaga lume.
Peste 460 pagini cu scris marunt si informatii cuprinzatoare si de interes pentru orice specialist in relatii publice sau persoana aflata la inceput de drum in acest domeniu. Materialele incluse sunt bine documentate, exista informatii de la specialisti din mai multe tari, exemple concrete, date si grafice relevante si prezentarea tendintelor actuale in mari companii.
De la reputatia companiei si pana la suportul PRului pentru competitivitatea afacerilor, de la comunicarea interna si pana la relatiile publice in muzee si ajungand pana in multe-multe alte zone de interes pentru noi toti – va recomand si o abordare aparte: refining the concept of public relations literacy: developing critical consumers of public relations.
O lucrare deosebit de utila – avand in vedere ca sunt toate materiale adunate de la experti din intreaga lume. Va recomandam asadar sa cititi aceasta lucrare si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}