Starcom MediaVest Group continuă seria HumanGraphExperience, ediția cu nr 3 – Currency Beyond Money. Infograficul prezintă de această dată beneficiile emoționale pe care un brand le poate oferi consumatorilor săi. Studiul a venit ca urmare a intensificării nevoii consumatorilor de a se implica activ sau emoțional în comunicarea brandurilor, cât și din nevoia brandurilor de a se diferenția în peisajul promoțional aglomerat generat de criza financiară.
Datele prezentate de studiu acoperă 7 segmente de consumatori care însumează 59% din populația urbană a României cu vârste între 14-74 ani: Tech trend setters,
Paparazzi generation, Millennial Men, Social Butterfly, Young Professionals, Modern Moms și Bargain Hunters.
- Există 10 dorințe fundamentale care se regăsesc într-o proporție mai are sau mai mică în orice persoană: dorința a crede în ceva, de a controla, de a se întâmpla ceva, de a fi luat în serios, de a fi conectat, dorința de mai mult, de dragoste, de a se simți util, de intimitate și cea de apartenență. Fiecare segment de consumatori are alocat un top al acestor dorințe.
- Pornind de la toate acestea infograficul prezintă moneda emoțională de schimb pe care un brand o poate oferi anumitor segmentele de consumatori pentru a le îmbogăți viața cu experiențe semnificative.
Fiecare dorință are o interpretare diferită raportată la segmentul de consumatori căreia îi aparține. Astfel, se poate vedea cum dorința de a crede în ceva înseamnă:
- pentru Trech Trend Setters nevoia unui sistem de valori care să le faciliteze introspecția și față de care să se poziționeze în viață
- pentru Young Professionals (YUPPIES) nevoia de a se dezvolta la nivel personal, de a-și stabili obiective pe care le pot atinge în viitorul apropiat
- pentru Bragain Hunters nevoia de a găsi ușor explicații, de a-și impune opiniile, se a găsi comfort psihic și consolare.
{mosloadposition user9}