Cuptorul Moldovencei lansează marca Glazurai, concept cu miniprăjituri artizanale din ingrediente naturale, culese de Nicoleta Hrițcu (fondator) și realizate în laboratorul Cuptorul Moldovencei, cofetăria cu cea mai rapidă creștere din Moldova. Insula va fi amplasată în incinta Palas Mall din Iași, în zona cu specialități locale și cafea, la nivelul -1, în proximitatea magazinului Auchan. Deschiderea celei de-a doua locații Glazurai este planificată pentru următoarele trei luni.
Conceptul Glazurai înlocuiește platoul tradițional cu o cutie compactă cu prăjiturele de casă, ambalaj special conceput pentru a fi ușor de transportat și servit. În zona insulei, ieșenii vor găsi 10 feluri de prăjituri de casă (dintre care trei sortimente de post și două raw vegane), prăjitura specială Glazurai și vestita ciocolată de casă – Dragoste-nvelită – de la Cuptorul Moldovencei.
În urma selecției și achiziției, miniprăjiturile pot fi ambalate în două versiuni principale: un metru liniar de prăjituri (42 de bucăți) în cutia mare și jumătate de metru (20 de bucăți) în cutia medie. Glazurai garantează ingrediente 100% naturale și produse mereu proaspete.
Glazurai a pregătit o serie de acțiuni offline și online pentru a-și întâmpina oaspeții: campania de prăji-sharing ”Gustă și dă mai departe”, care începe online alături de unii dintre cei mai activi ieșeni în Social Media, un sampling neconvențional în zona Palas și 100 de îmbrățișări pentru primii 100 de clienți care vor să le primească.
Începând de astăzi, prăjiturile pot fi găsite în Palas încă de la primele ore ale dimineții. Identitatea verbală, vizuală, creația ambalajelor și a strategiei de comunicare pentru Glazurai au fost realizate de agenția ieșeană Electromicina, parte a Wink Public Multimedia.
Investiția depășește suma de 100.000 de euro și acoperă achiziția de mașină livrări, vitrine, echipamente, softuri, servicii de branding, packaging și proiectare. Din această sumă, 60.000 de euro reprezintă finanțare prin programul guvernamental Comerț și Servicii de Piață 2017, iar diferența din resurse reinvestite.
Glazurai își propune venituri de peste 100.000 de euro în primele 8 luni de activitate și francizarea afacerii în a doua jumătate a anului 2020. Noul concept este auxiliar lanțului de cofetării-patiserii Cuptorul Moldovencei, ce a ajuns la patru unități deschise în Iași și la o cifră de afaceri de un milion de euro în 2017.