Cupon Pro, compania care oferă toate serviciile de marketing integrat la punctele de vânzare, aniversează în luna iunie patru ani de existenţă pe piaţa din România.
Istoricul Cupon Pro se leagă de vara anului 2004, când avea să fie lansată în România prima campanie de cuponing. Serviciul, a cărui eficienţă a fost confirmată în mai toate ţările vestice, avea să fie adaptat specificului pieţei Româneşti. Astfel, în doar patru ani, au fost lansate pe piaţă peste 20.000.000 de cupoane. Anticipând tendinţele din piaţă dar şi din dorinţa de a oferi clienţilor alternative multiple de comunicare cu consumatorul, Cupon Pro şi-a dezvoltat continuu competenţele. În prezent, compania acoperă o arie însemnată de expertiză şi oferă, pe lângă campaniile punctuale de cuponing, o gamă completă de servicii de marketing integrat la punctele de vânzare (BTL la punctul de vanzare, in store media, mercantizare). Astfel, numai în ultimul an, Cupon Pro a realizat peste 200 de campanii de marketing integrat la punctul de vanzare.
Pe o piaţă în formare, Cupon Pro şi-a completat şi adaptat portofoliul de servicii conform cerinţelor de business ale clienţilor, contribuind la dezvoltarea acestora. Dinamica rapidă a vânzărilor FMCG precum şi eficienţa demonstrată a promovării la punctul de vânzare au facut ca numarul producătorilor care alocă bugete pentru comunicarea in store să crească simţitor. Printre clienţii Cupon Pro se numără în prezent: Quadrant Amroq Beverages, L’Oreal Romania, Johnson Wax, Tnuva, Ferrero, MasterCard.
“Ne propunem să menţinem ritmul de dezvoltare, investind tot mai mult în creşterea nivelului calitativ şi creativ al serviciilor livrate clienţilor noştri”, declară Nicoleta Padure, Director General Cupon Pro.
În acest moment, Cupon Pro oferă acoperire la nivel naţional, fiind prezent în peste 530 de locaţii (hypermarketuri, cash&cary, hard discounteri şi supermarketuri).
{mosloadposition user10}