După ce au adus economii substanţiale cumpărătorilor în hypermarketurile din marile oraşe, cupoanele de reducere sunt acum prezente şi în reţeaua Carrefour Express.
Sistemul de reduceri pe baza cupoanelor a fost introdus pentru prima datǎ pe piaţa din România în anul 2005, Cupon Pro fiind singura agenţie din România care implementeazǎ acest sistem inovativ de economisire.
Din 2005 şi pânǎ acum, sistemul de cuponing şi-a dovedit eficienţa:
· peste 1 500 0000 de cupoane au fost utilizate în magazine în cei patru ani;
· au fost implementate peste 300 campanii Cupon Pro, împreunǎ cu producǎtorii şi retailerii.
Campaniile de reduceri pe baza cupoanelor reprezintǎ unul din cele mai utilizate mecanisme de promoţie în întreaga lume. Cu o istorie de peste o sutǎ de ani, cuponing-ul numǎrǎ în prezent reduceri de peste 350 de miliarde de dolari la nivel mondial. Numai în SUA, anul 2008 a adus consumatorilor reduceri la casǎ însumând 3 miliarde de dolari.
“Sistemul de cupoane de reduceri este unul extrem de interesant pentru viitor, cu un mare succes deja pe pieţele dezvoltate. În alte tǎri, consumatorii merg cu carnetele de cupoane la ei, în România va fi la fel, în cel mai scurt timp. Este extrem de important pentru Grupul Carrefour sǎ propunǎ şi acest beneficiu clienţilor sǎi, atât pe segmentul de hypermarket cât şi pe cel de supermarket. Deviza fiind: totul sub acelaşi acoperiş, la cele mai mici preţuri!“, spune Andreea Mihai, Director de Marketing, Carrefour.
“Aceastǎ extindere a reţelei Cupon Pro a fost planificatǎ încǎ de la sfârşitul anului trecut. Am decis sǎ creştem numǎrul de locaţii în care suntem prezenţi deoarece traversǎm o perioadǎ în care atât consumatorii cât şi producǎtorii sunt foarte interesaţi de promoţii de preţ. Vor urma şi alte extinderi ale reţelei Cupon Pro”, declarǎ Dan Enache, General Manager al Cupon Pro.
{mosloadposition user10}