Cupon Pro, compania de servicii integrate de marketing la punctul de vânzare, aniversează, în iunie 2007, 3 ani de existenţă pe piaţa românească. Înfiinţată în anul 2004 ca prima companie de cuponing din România, în cei 3 ani de activitate, Cupon Pro şi-a extins şi diversificat ariile de competenţă, oferind astăzi servicii complexe de mercantizare, BTL şi in store media. „Cupon Pro s-a lansat acum 3 ani oferind un serviciu inovativ pentru România, cuponingul. În ultima perioadă însă am constat o dinamică rapidă a vânzărilor FMCG şi, în acelaşi timp, o creştere accentuată a investiţiilor în activităţile de comunicare la punctul de vânzare. Consumatorul caută activ elemente care să îi faciliteze decizia, precum preţul, instrucţiunile de folosire, explicaţii privind produsul, conţinutul, posibilitatea de a-l testa (prin miros, pipăit, vizualizarea produsului real versus ambalaj). De aceea extinderea de la compania de cuponing la cea de servicii integrate de marketing la punctul de vânzare a fost una firească, în linie cu tendinţele pieţei. Trebuia să le oferim clienţilor noştri alternative multiple de comunicare cu consumatorul, pentru că, datorită aglomerării mesajelor pe canalele tradiţionale (TV/ presă/ radio/ outdoor), punctul de vânzare devine din ce în ce mai mult spaţiul în care poţi face diferenţa faţă de competiţe”, spune Nicoleta Pădure, Director General Cupon Pro.
Ţinând cont de dezvoltarea pieţei şi de faptul că în proporţie de 70% decizia de cumpărare se ia în magazin, eficienţa promovării la punctul de vânzare determină tot mai mulţi producători să aloce bugete destinate pentru comunicarea in store. Printre companiile care colaborează cu Cupon Pro în dezvoltarea de campanii de lansare, loializare, promoţii de vânzări, se numără nume precum: QAB, Scandia, Danone, Colgate Palmolive, L’Oreal, Henkel, Kandia Excelent, Nestle, Jhonson Wax, Campina, Coca Cola, Papillon Cosmetics, Univer, Orkla, La Festa, BDG, GSK, Astera etc.
Cupon Pro este astăzi singura companie care deţine sistemul de implementare şi decontare a campaniilor de cuponing. Este compania ce vinde in store media atât pe galeriile Carrefour cât şi în Carrefour (bare securitate, cărucioare, bare despărţitoare la casele de marcat). Pe scurt, Cupon Pro este singura companie care se bazează pe o experienţă combinată, pe aproape toate categoriile de produs, în conceperea şi implementarea campaniilor in store ce conţin toate cele 3 componente: mercantizare, BTL şi in store media.
„În ultimii 3 ani am crescut foarte mult, ne-am extins echipa şi ne-am diversificat serviciile, astfel încât astăzi suntem o companie complexă de specialişti în marketing la punctul de vânzare. Pentru viitor ne propunem să ne consolidam această poziţie pe piaţă şi să demonstrăm eficienţa extraordinară a campaniilor in store”, adaugă Nicoleta Pădure.
Cupon Pro oferă acces la o reţea naţională de magazine, în oraşele Bucureşti, Braşov, Baia Mare, Constanţa, Cluj, Craiova, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Satu Mare, Târgu Mureş, Timişoara, ce include hypermarketuri, cash&cary, hard discounteri, supermarketuri.
{mosloadposition user10}