Povestea Cupio România a început pe 5 martie 2012, odată cu deschiderea primului magazin în Timișoara. Sub deviza unui brand care oferă servicii inovatoare și accesibile, Cupio s-a integrat natural în rutina de îngrijire personală a iubitoarelor de frumusețe și permanent a oferit experiențe de shopping personalizate celor aproximativ 500.000 de clienți.
Clienții Cupio sunt constant sursa de inspirație a dezvoltării brandului, astfel că în portofoliu au fost adăugate permanent noi produse și categorii, compania comercializând în prezent peste 10.000 de produse și având 11 sub-branduri proprii. În cei nouă ani de activitate s-au vândut peste 4.000.000 de produse prin magazinul online, iar magazinele stradale și din centrele comerciale au înregistrat peste 7 milioane de produse vândute.
„Este momentul potrivit să le mulțumim angajaților, consumatorilor și partenerilor noștri pentru că ne sunt alături în această poveste de succes care durează de 9 ani”, a declarat Răzvan Ștefănescu, cofondator Cupio.
Dacă în anul 2012 compania începea activitatea cu 1 angajat, în 2021 echipa Cupio este formată din 130 de persoane, din care mai mult de jumătate lucrează în cele 20 de magazine din țară. Lor li se alătură trainerii și ambasadorii brandului.
„Am crescut alături de clienții noștri, am inovat și ne-am propus să le întrecem așteptările. Angajamentul, pasiunea și expertiza echipei noastre, combinate cu loialitatea clienților, dar și dezvoltarea portofoliului de produse ne-au adus unde suntem azi: brandul nr. 1 în România din domeniul manichiurii, conform unui studiu de piață efectuat de Market Vector”, a menționat Raluca Ștefănescu, cofondator Cupio.
Astăzi, cu ocazia acestei aniversări, compania lansează campania „We Celebrate Beauty” prin care recompensează fidelitatea clienților, oferind reduceri de până la 80% la peste 3.000 de produse de manichiură, machiaj și îngrijire personală comandate online și 20% reducere în magazinele Cupio, la produsele cu preț întreg. În plus, Cupio îi sărbătorește pe cei care de-a lungul timpului au contribuit la dezvoltarea companiei, incluzând acțiuni de comunicare internă și, nu în ultimul rând, acțiuni de responsabilitate socială.