Zarurile nu sunt aruncate
– Viorel Ivan, LEADER, domina si dupa Raliul Targu Mures
– Revenirea lui Bogdan Stanoiev vice-campion Cupa DACIA 2007
– «Debutantii» lupta fara menajamente si urca pe podium la ‘’general”
– 10 echipaje Cupa DACIA la start la Raliul Clujului
Dupa trei etape, toate de asfalt, competitia monomarca Cupa DACIA 2010 a adunat la start o medie de noua automobile Dacia Logan versiune “Cup Rallye”, ceea ce a reprezentat aproape 20 % din intregul platou al concurentilor prezenti la startul fiecarei etape
«Veteranul» Viorel Ivan, domina ostilitati le dupa ce a acumulat odata cu locul 1 la Raliul Targu Mures ,trei victorii din tot atatea posibile. Avand in vedere ca masina sa de concurs este branduita SPONSOR MY WIFE, Cupa DACIA aduce animatie in viata sa de familie…
Cu toate acestea, titlul nu este inca adjudecat.
Chiar daca replica urmaritorilor in clasamentul cupei nu creaza nelinisti, surpriza ultimei etape la Targu Mures a fost Alexandru Mirea care a urcat pe locul secund al podiumului, competitivitatea sa pe probele speciale anuntandu-l drept un pretendent la podium in etapele viitoare.
Clasamentul debutantilor este dominat de Ioan Mihut, pilot aflat in coasta liderilor
dar si in cautarea competitivitatii pozitia sa fiind clar amenintata de Sebastian Barbu.
Bravo pentru Krepelka care si-a pastrat forta de lupta dupa accedientul spectaculos de la raliul Argesului.
Cu o formula de traseu usor modificata fata de anul trecut, etapa a 4-a a sezonului 2010, Raliul Clujului va fi scena unor dispute mult mai animate in Cupa Dacia, odata cu revenirea lui Bogdan Stanoiev, vice campionul sezonului 2007, la Cupa DACIA anul de debut al acestei competitii monomarca. Dupa un periplu ezitant si marcat de numeroase abandonuri la Grupa A si N, timisoreanul Stanoiev revine in competitia care l-a consacrat cu gandul a se impune in fata liderului Viorel Ivan.
Deci prezenta sa la startul urmatoarelor 5 etape va genera o lupta animata pentru primele 3 locuri in clasamentul general al Cupei DACIA.
Derulat intre 25 si 26 Iunie, Raliul Clujului are opt probe de clasament in lungime totala de 106 km. Caracterizat de un traseu tehnic, dar rapid, cu multe schimbari de nivel si configuratii ale virajelor Raliul Clujului ramane unul dintre cele mai apreciate probe de asfalt din Campionat. Diferenta o vor face si in 2010 celebrele probe speciale Tarnita (23 km) si Rasca (22,4km) ce vor fi parcurse de cate doua ori.
In deschiderea raliului va evolua, Loganul de Cupa cu numarul «0» de concurs, pilotul fiind chiar organizatorul Cupei DACIA, George Grigorescu
Invitati ai partenerilor Cupei, KLAR PROFESSIONAL, CASTROL Lubricants RO si AUTOMOBILE DACIA vor beneficia de privilegiul ocuparii locului din dreapta.
{mosloadposition user10}