Astăzi ia startul Cupa Agenţiilor la Fotbal, un eveniment IQads, oferit de Bergenbier şi susţinut de Gillette. 30 de echipe reprezentând agenţii sau organizaţii care activează în domeniul comunicării se vor lupta să cucerească titlul de “Agenţia Anului la Fotbal”.
Cupa Agenţiilor la Fotbal, aflată la prima ediţie, se dispută pe 14 şi 15 septembrie în parcul Crângaşi, în prima zi având loc meciurile din grupe, iar în a doua zi şaisprezecimile, optimile, sferturile, semifinalele, finala mică şi finala mare. Pe lângă “Agenţia Anului la Fotbal”, Locul al II-lea şi Locul al III-lea, oferite conform rezultatelor, echipele înscrise în competiţie vor primi distincţii precum “Echipa ideală” şi “Cea mai tare galerie”, iar jucătorii se vor lupta şi pentru titluri precum “Cel mai frumos Gol”, “Cel mai EFFIE jucător”, “Cel mai fairplay jucător” şi “Cel mai sexy jucător”.
Partenerii media ai competiţiei sunt Academia Caţavencu, 24FUN, Money Express, Business Standard, HotNews şi Radio Guerrilla.
{mosloadposition user10}