Estima Finance, parte a GE Money România, desfăşoară în reţeaua magazinelor DOMO campania promoţională „Nici un leu”. Pe parcursul acestei promoţii, valabilă până pe 20 aprilie 2007, clienţii pot achiziţiona orice produs comercializat disponibil în magazinele DOMO fără nici un cost, fără dobândă şi fără comision (DAE 0). Cumpărătorii beneficiază astfel de o perioadă de 3 luni în timpul căreia pot alege modalitatea de plată care se potriveşte cel mai bine nevoilor lor: plata integrală sau eşalonată, într-un număr de rate egale stabilit tot de ei.
În situaţia în care, în perioada menţionată, clientul optează pentru plata integrală, tot ce îi rămâne de făcut este să achite produsul fără nici un alt cost suplimentar.
Dacă în schimb doreşte să plătească în rate, cumpărătorul poate achita împrumutul, după perioada de 3 luni. Valoarea maximă a creditului este de 20.000 RON, iar perioada de creditare poate atinge 60 luni.
„În conformitate cu identitatea sa de brand, DOMO se poziţioneazã prietenos şi accesibil. Ţine cont de tradiţie, dar este şi inovator, îşi respectã clienţii şi le uşureazã deciziile de cumpãrare. Vrem sã încurajãm consumatorul sã cumpere de la noi, unde îi oferim o experienţã de cumpãrare unicã. Îi oferim o gamă de produse vastă şi de calitate din care să aleagă ceea ce i se potriveşte mai bine, îi oferim atât preţuri bune, cât şi cele mai avantajoase condiţii financiare, practic îi uşurăm accesul la produsele de care are nevoie.”, a declarat Gabriela Mândrea, Marketing Manager DOMO.
„Prin lansarea promoţiei „Nici un leu” dorim să venim în sprijinul unui număr cât mai mare de consumatori şi să-i ajutăm să obţină uşor produsele dorite. Includerea unei perioade de 3 luni pe parcursul căreia clienţii pot opta pentru o variantă de plată conferă mai multă flexibilitate creditului pe care îl oferim în parteneriat cu DOMO”, a declarat Mihaela Burete, Product Manager Estima Finance.
Campania „Nici un leu” este deschisă tuturor participanţilor persoane fizice cu vârsta cuprinsă între 18 şi 69 ani care vor să achiziţioneze produse electronice şi electrocasnice şi care nu dispun de suma cash necesară cumpărării acestora în preajma sărbătorilor pascale. „La începutul primăverii şi mai ales în perioada Sărbătorilor de Paşte cheltuielile sunt mai mari, iar noi dorim să oferim consumatorilor posibilitatea de a-şi cumpăra produsele de care au nevoie fără costuri suplimentare, printr-un credit accesibil şi avantajos”, a mai adaugat Mihaela Burete, Product Manager Estima Finance.
Pentru mai multe detalii despre campania promoţională, vă rugăm accesaţi www.domo.ro sau căutaţi afişele expuse în magazinele Domo din toată ţara.
{mosloadposition user10}