Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum va fi 2009 din punct de vedere al comunicarii

Linda Willy
Chief Operating Officer Re:ply

Anul 2009 va fi anul cumpatarii si decentei din toate punctele de vedere. Si, mai ales, al chibzuintei in privinta fiecarui banut cheltuit. Atat la nivel personal, cat si la nivel organizational. Daca facem doar doua paralele de bun simt, vedem cat de simplu viata de zi cu zi se regaseste in cea profesionala. Daca, de exemplu, oamenii vor iesi mai putin la restaurant si isi vor petrece mai mult timp acasa indrumati de cartile lui Jamie Oliver, in egala masura companiile vor avea un calendar cu mai putine evenimente costisitoare, mai putin glamour si ostentatie.

La fel cu hainele noi si schimbarea garderobei colectie de colectie: oamenii vor deveni mai discreti, precum brokerii de pe Wall Street care isi taie etichetele hainelor de firma, pentru a nu fi vazuti purtand haine scumpe in timpuri de recesiune. In egala masura, organizatiile vor iesi la rampa doar cand vor avea cu adevarat ceva de spus, relevant, nou si util, incetand sa mai faca mult zgomot (scump) pentru nimic. Ceea ce se traduce prin anularea “stirilor” inventate si concentrarea resurselor pe mesajele importante pentru companie si clientii sai. Si da, acest lucru se aplica si asupra companiilor mai mici, fara istoric de comunicare, deoarece la ordinea zilei acum este castigarea sau consolidarea increderii clientilor, si, cum o poti face altfel decat comunicand si fiind prezent cu mesaje coerente si actuale?

Din perspectiva Re:ply, anul 2009 va fi anul comunicarii eficiente, al comunicarii interne mai ales in companiile mari, dar si in ierarhiile in curs de formare, si al comunicarii orientate catre consumatorul final, in cautare mai mult ca oricand de repere, jaloane si continuitate.

Linda Willy
, 29 ani, este Chief Operating Officer Re:ply de la inceputul anului si coordoneaza fluxul operational al agentiei, activitatile de new business si dezvoltarea serviciilor de publishing si corporate & brand communication.
Are o experienta de 10 ani in industria comunicarii si advertising-ului. A condus pentru 2 ani agentia locala BtB Advertising, coordonand activitati pentru clienti precum Automobile Bavaria, L’Oreal Romania, CEZ-Electrica Oltenia, Bonduelle. Anterior, a mai ocupat pozitiile de Marketing Manager in cadrul companiei de retail miniMAX DISCOUNT si de PR Manager & Account Executive in agentia Young & Rubicam / Team Advertising. Studiile sale includ Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul Universitatii Bucuresti. Vorbeste fluent limbile engleza, germana si franceza.

Va invitam sa dezbatem acest subiect in cadrul discutiei dedicate pe Forumulul PRwave aici.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.