– un raport de cercetare SMARK si Daedalus Millward Brown –
SMARK si Daedalus Millward Brown lanseaza astazi Celebrity Rating for Effective Measurement of Endorsement (CRÈME), un studiu complex de evaluare a vedetelor din Romania care vine in sprijinul companiilor aflate in cautarea celor mai potrivite vedete pentru a le reprezenta brandurile.
“Celebrity Rating for Effective Measurement of Endorsement aduce cu sine cateva premiere in Romania, intre care si faptul ca ofera o norma la care se pot raporta pe viitor vedetele evaluate. Desigur, s-au mai realizat studii despre vedete pana acum, insa niciunul care sa ofere o imagine complexa a acestora. Pentru CRÈME am utilizat tool-uri precum harta celebritatii, care pozitioneaza starurile in functie de cat de aspirational sunt percepute si profilurile de imagine, care identifica atributele care reprezinta cel mai bine fiecare celebritate in parte. Practic, studiul raspunde unei game largi de situatii cu care se intalnesc clientii in selectarea celei mai potrivite persoane pentru endorsement-ul de brand”, a declarat Daniel Enescu, partener Daedalus Millward Brown.
“Asa cum am obisnuit comunitatea de marketing din Romania, ne asumam rolul de a o sprijini oferindu-i atat continut premium, cat si servicii auxiliare, precum cele de cercetare, iata motivul pentru care lansam al doilea raport marca SMARK Research. CRÈME nu urmeaza modelul standard intrucat oamenii de marketing pot accesa datele personalizat, in functie de cerintele lor. Practic, acestia au la dispozitie doua metode pentru a obtine informatii relevante pentru brandurile lor: fie vin catre noi cu atributele de brand si primesc date despre cele mai potrivite vedete cu care se pot asocia, fie au deja in minte cateva nume si pot verifica potrivirea dintre brandurile lor si vedetele in cauza”, a spus Marius Cristea, managing director Blue Idea (SMARK & IQads) si new business manager F5.
Raportul Celebrity Rating for Effective Measurement of Endorsement (CRÈME) asista companiile care doresc sa aleaga o celebritate locala pentru a le reprezenta brandurile in fata publicului larg, in baza unor similitudini de atribute sau imagine, fiind un ghid util pentru specialistii in comunicare si marketing.
Raportul prezinta in detaliu modul in care sunt percepute 125 de vedete din Romania si ofera, in plus, profiluri de imagine pornind de la atributele pozitive si negative cu care sunt caracterizate vedetele si scorurile de compatibilitate cu anumite publicuri tinta, categorii de servicii sau produse.
CRÈME a fost realizat pe un esantion de 2500 de respondenti, reprezentativ pentru populatia urbana cu varsta intre 16 si 55 de ani.
Cei care doresc sa afle mai multe informatii despre CRÈME sau sa comande raportul au la dispozitie site-ul Research.SMARK.ro/CREME.
CRÈME este al doilea studiu realizat sub umbrela SMARK Research, serviciu asociat comunitatii de marketing SMARK, prin care sunt identificate dificultatile de ultima ora cu care se confrunta piata de specialitate si sunt oferite solutii sub forma rapoartelor de cercetare, dezvoltate in colaborare cu cele mai importante firme de research din Romania.
Primul raport de cercetare din cadrul acestui serviciu a fost Femeia ca target, lansat in 2009 si dedicat specialistilor in marketing care gestioneaza produse si marci adresate femeilor.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership. SMARK, parte din F5, compania de new media a grupului Realitatea-Catavencu, isi propune sa devina un etalon de „smart marketing” prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu.
Daedalus Millward Brown este una dintre cele mai importante companii de research de marketing si research organizational din Romania. Combinand experienta bogata pe piata locala cu knowledge-ul din reteaua internationala Millward Brown (cea mai mare retea de specialisti in evaluare de brand si comunicare) la care este afiliata, Daedalus Millward Brown este o companie orientata spre oferirea de valoare adaugata si informatii de business actionabile.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}