Botezul este unul dintre cele mai importante evenimente din viața unui copil, pentru că este organizat special pentru el și, totodată, se bucură de atenția tuturor, de la familie și până la invitați. În acest context, AnneBebe, lanțul de magazine de haine și accesorii pentru copii, vine în întâmpinare cu câteva sfaturi și lucruri despre comportamentul românilor care se pregătesc pentru botez.
Spre exemplu, cei mai mulți clienți aleg câte o tematică a botezului și asortează trusoul în funcție de aceasta. Astfel, hainele, lucrurile necesare pentru biserică, lumânarea, cufărul pentru transport, mărturiile, cruciulițele sau tortul sunt alese în funcție de tema dorită și motivele precum prinți și prințese, personaje de desene animate, albine, buburuze, flori sau culori sunt cele care dau, de multe ori, „tonul” în care urmează să se desfășoare evenimentul.
Pentru că botezul este cel dintâi mare eveniment din viața unui copil, familiile tind să-i acorde o importanță deosebită, atunci când aleg cele necesare pentru el. Astfel, în funcție de cât de detaliat este trusoul, prețul obișnuit este de 500 de lei, iar în cazul celor personalizate, poate ajunge la 3.000 de lei. Un trusou de botez poate conține toate elementele necesare nașilor și copilului, de la hăinuțe și până la accesorii, ghidul de botez sau cadouri precum jucării, rame foto și albume argintate, alegându-se, de multe ori, personalizarea acestora.
Clienții nu cumpără doar din magazinele fizice, ci și online, media produselor fiind de 15-20 de articole per comandă, iar coșul mediu de cumpărături ridicându-se la 900 de lei, cuprinzând tot ceea ce au nevoie nașii pentru a boteza copilul și pentru obiceiurile de a doua zi.
Tendințele anului 2018 în materie de haine de botez pentru copii sunt constituite de materialele din fibre naturale, hăinuțe bio și produse cât mai practice și mai comode pentru bebeluși. Și, în acord cu tendințele internaționale în materie de cromatică, echipa de designeri AnneBebe propune, lunar, aproximativ 10 modele noi, pe care le oferă clienților ce trec pragul lanțului de magazine, răspândite în principalele centre comerciale din București.
„Ne place foarte mult să discutăm și să urmărim reacțiile părinților și nașilor care ne trec pragul. Cei mai mulți aleg AnneBebe pentru că sunt interesați de hăinuțe fabricate în România, lucrate manual și din materiale calitative. De-a lungul anilor, am observat o schimbare în comportamentul clienților, care au devenit mai conștienți de importanța materialelor cu care sunt îmbrăcați cei mici și ne entuziasmează când reușim să ne ridicăm la standardele lor. O categorie importantă de clienți care sunt foarte atenți, când vine vorba despre botezul copiilor, sunt românii din afara țării, care comandă de la noi toate lucrurile necesare pentru botez. Și, stând de vorbă cu ei, am observat că ne aleg pentru calitatea materialelor superioară brandurilor din străinătate și am remarcat că sunt încântați de faptul că noi încurajăm ca obiectele să fie personalizate cu numele copiilor, acorându-le toată importanța și atenția pe care o merită”, a declarat Alexandru Prunoiu, director de vânzări la AnneBebe.
Despre AnneBebe
Conceptul AnneBebe s-a născut drept răspuns la nevoile părinților, nașilor și familiei de a oferi tot ce este mai bun pentru un copil, alegând lucruri de calitate și tematici care amintesc de povești cu prinți și prințese. Afacerea este una de familie și a pornit în 2001, iar de bunul mers al lucrurilor se ocupa Maria Diaconu si fiul acesteia, Alexandru Prunoiu. Lanțul de magazine, cinci la număr, se află în Unirea Shopping Center, Cocor Store și Mall Băneasa, în Cocor fiind BabyOutlet, iar în Băneasa găsindu-se luxury boutique-ul Annelino by Anne Bebe. Dată fiind evoluția din ultimii ani, planurile AnneBebe pentru viitorul apropiat vizează extinderea la nivel internațional.