Joi, 17 Martie, începând cu ora 19.00 la sediul IAA Romania, IAA Young Professionals va explora un teritoriu încă nou în peisajul de marcom autohton – construirea brandurilor prin muzică şi culoare. Subiectul va fi prezentat de Mǎdǎlina Diaconescu – Senior Brand Consultant Brandient şi Adrian Ştefǎnoiu – Business Development Director Universal Music Romania & Bulgaria şi dezbǎtut alǎturi de participanţii la eveniment.
În contextul în care consumatorul de astǎzi este luat cu asalt de afluenţa de mǎrci şi produse, o experienţǎ de brand diferitǎ, creatǎ prin sunet şi cromaticǎ, este un atu ce meritǎ exploatat. Julian Treasure, autorul cărţii ‘Sound Business’, prima hartă a noului şi fascinantului teritoriu al sunetului aplicat în afaceri, conturează ce înseamnă elementul sunet adăugat brandingului – ”O comoară fertilă, vastă şi aflată la dispoziţia fiecărei afaceri, comprimă vânzări crescute, consumatori fericiţi, angajaţi mai productivi, un marketing mai eficient, un brand îmbunătăţit, un profit crescut şi un aport valoros adus mărcii. Toate acestea stau pe tărâmul sunetului aplicat”.
Invitaţii IAA YP vor discuta despre rolul pe care îl joacă muzica şi culoarea în procesul de branding şi modurile în care pot fi integrate cele douǎ elemente astfel încât sǎ construim un brand cu personalitate, memorabil şi relevant pentru publicul sǎu.
Cum sǎ comunicǎm eficient prin sunet şi culoare, exemple de branduri de succes care le-au valorificat, impactul celor douǎ elemente în marketingul senzorial sunt doar câteva dintre punctele de discuţie.
Aşadar, pe 17 Martie la Sediul IAA Romania (Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act), începând cu ora 19.00, tinerii profesionişti din marcomm sunt aşteptaţi la o nouǎ ediţie Seara YP, cu o temǎ interesantǎ şi o dezbatere pe masură.
Pentru confirmarea prezenţei ne puteţi scrie la contactyp@iaa.ro.