Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum se calculează bugetele destinate unor campanii PPC?

Cum se calculează bugetele destinate unor campanii PPC?

Promovarea online a devenit cea mai importantă modalitate de acțiune pentru o mare parte dintre companiile din România, mai ales pe segmentul IMM. Cu un buget rezonabil, se pot obține rapid rezultate care să fie convertite în vânzări – motorul oricărei afaceri. Crearea de campanii PPC este la îndemâna oricărei firme, indiferent că vorbim despre afaceri exclusiv online sau despre companii cu activitate offline, dar care doresc să atragă publicul țintă pe internet.

De ce mediul online a devenit o astfel de soluție universală în publicitate? Pentru că acesta este spațiul unde oamenii activi își petrec tot mai mult timp, conectați prin gadgeturile preferate. De asemenea, lumea digitală permite o targetare avansată a campaniilor – ajungi mai ușor la potențialii clienți, aducând oferta exact în fața cererii.

Cum se calculează bugetele destinate unor campanii PPC?

sursa foto

Detaliile fac diferența pentru rezultatele campaniilor

O campanie PPC (adică pay per click) este o formă de publicitate online în care compania plătește pentru fiecare clic pe anunțul tău, prin intermediul platformelor de publicitate precum Google Ads și Facebook Ads. Chiar dacă aparent este simplu să lansezi o asemenea campanie, chiar și cu buget foarte mic, există o mulțime de detalii care trebuie luate în considerare pentru ca promovarea să aibă un grad ridicat de succes.

Eficiența este asigurată de obicei de companii de specialitate, agenții digitale cu experiență și certificări în domeniu, cu echipe care aplică metodele potrivite de setare campanii pentru fiecare client, ținând cont de particularitățile acestuia.

Scopul: rezultate rapide, cu date măsurabile pentru maximum de productivitate!

Bugetul de promovare poate fi un subiect sensibil, căci setarea corectă a alocărilor pentru PPC este relativă, în funcție de mai multe date. Pentru campanii Pay Per Click cu adevărat relevante, experții în domeniu realizează o analiză care ține cont în primul rând de prioritățile percepute de client – expunere, conversii, notorietate. Sunt identificate oportunitățile printr-un audit PPC, este analizată baza de cuvinte cheie pentru generarea de conversii cât mai ridicate. Strategia este mereu flexibilă, personalizată în funcție de obiective și de buget.

Costul corect al promovării online

Pentru campanii PPC, bugetul include costul efectiv al promovării (cel plătit către platformele de publicitate) și tot pachetul de servicii aduse plus-valoare, prin know-how și implementare. Pentru a identifica cele mai potrivite variante, se poate consulta oferta Danco Vision, una dintre firmele de profil cu experiență îndelungată în domeniu și numeroase campanii de succes realizate pentru clienți din diverse domenii de activitate.

Bugetul pentru campanii PPC trebuie să țină cont de volumul de căutări pe o anumită perioadă de timp, costul mediu per click și rata de click. În funcție de cuvinte cheie și de targetul stabilit, se va ajunge la opțiuni rezonabile pentru costul de promovare PPC. Desigur, fiecare companie are propriile posibilități, iar bugetul va ține cont de capacitatea de creștere în funcție de potențialul financiar și de volumele care pot fi apoi asigurate în vânzări. Specialiștii în implementarea de campanii PPC vor asigura un management corect și complet, acțiune pentru promovare online de succes, cu rezultate mereu măsurabile.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.