Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum sa isi creasca antreprenorii cifra de afaceri prin comunicare B2B

Trendelligent (//consultantamarketing.com/), agenţie de marketing dedicată companiilor ce activează pe segmentul B2B, lansează o serie pilot de şase workshop-uri interactive despre comunicarea integrată. Workshop-urile sunt orientate antreprenoriatului şi companiilor care externalizează serviciile de marketing şi comunicare, pentru a înțelege, prin studii de caz şi strategii on the spot, cum se pot utiliza instrumentele de marketing şi PR pentru a creşte cifra de afaceri.

Primul workshop va avea loc pe data de 18 mai, între orele 08:45 şi 11:30 la hotel Caro şi va aborda tema „De la Promovare la Vânzare”. Discuţiile se vor îndrepta către ce înseamnă poziţionarea în marketing, aşteptări de la acţiunile de comunicare, rolul şi tacticile marketing-ului şi ale PR-ului în creşterea afacerii precum şi bugetele care trebuie alocate unei comunicări eficiente.

„Întâlnim cazuri în care clientul cere un serviciu care este mai puțin compatibil cu obiectivul de business și cu bugetul alocat. Așteptările sunt în schimb nerealiste și, chiar dacă încercăm să redefinim strategiile de comunicare, se simte nevoia de o cristalizare a viziunii procesului de promovare. Dacă vorbim de o investiție anuală în marketing pentru o CA de 1 mil E, bugetul ar trebui să fie de 7-8%. Acest procent depinde foarte mult și de industria din care face parte compania, vechimea ei în piață, dimensiunea forței de vânzare și mai ales de marginea de profitabilitate. Cu cât CA este mai mare, cu atât acest procent va scădea”, declară Mariana Cosenco, Managing Partner Trendelligent.

„Clienţii noştri sunt companiile care nu au un departament de comunicare dedicat şi principala provocare este să îi convingi pe antreprenori/directori generali de ce au nevoie de comunicare, cum să comunice cu agenţia, în cât timp să aştepte rezultate, cât este nevoie de implicarea lor directă şi ce buget ar trebui să aloce pentru ca acţiunile să poată avea impact. Consider că seria de workshop-uri iniţiată de Trendelligent vine în întâmpinarea unor nevoi reale pe care le au aceste companii în creşterea afacerii, prin programe de comunicare și marketing susţinute. Creşterea afacerii doar prin relaţii şi eforturi personale este limitativă la un moment dat”, declară Mara Gojgar, Managing Partner Confident PR, agenţie co-organizatoare.

La sfârșitul anului 2011 în România existau 99.077 de companii cu o CA între 100.000E/an și 5 mil E/an și 237.188 companii active cu o CA sub 100.000E/an. Față de anul 2010 s-a înregistrat o ușoara creștere în acest segment.

Partenerii acestui eveniment: Avocatnet.ro, British Romanian Chamber of Commerce, Wall-Street.ro, 9 A.M..

Mai multe detalii referitoare la workshop: //consultantamarketing.com/atelier-marketing/.

Bucuresti, 02.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.