Newsletterele sunt o modalitate foarte bună de a genera trafic și de a păstra legătura cu cei interesați de produsele/serviciile oferite. Se poate întâmpla însă ca newsletterul să fie marcat ca spam de clienții de e-mail. În această situație, clientul/consumatorul nici nu va vedea mesajul trimis, ceea ce aduce pierderi pentru companie.
Cei de la Campaign Monitor au realizat un infographic cu sfaturi care să te ajute să eviți ca emailurile pe care le trimiți să fie marcate ca spam.
Ținând cont că doar 21% din mesajele opt-in ajung în inbox, e clar că există probleme. Ce poți face?
Gândește-te dacă poți să segmentezi lista pe care o ai. Conform Campaign Monitor, specialiștii în marketing care au făcut acest lucru au obținut o creștere de 760% a veniturilor. De asemenea, evită, în subiectul newsletterului, cuvintele care pot face ca mesajul să fie marcat ca spam imediat. Atenție și la „bounce rate” – este recomandat să elimini adresele de e-mail care au această eroare din lista ta.
Atunci când creezi emailuri, gândește-te dacă poți personaliza conținutul pentru fiecare segment în parte. Personalizarea ajută la creșterea ratei de deschidere a newsletterelor. Alte sfaturi utile se regasesc în infographicul de mai jos. Noi îți dorim să trimiți newslettere care să fie deschise de cât mai mulți dintre cei care s-au abonat!
Foarte util, insa orice ai face, la un momendat tot scapa un mail si in spam.
Ideaa este ca cel ce primeste sa te declare Not Spam ca sa nu ramana asa.
Felicitari