Alan Barker
Editura All Beck
Colectia Afaceri
Ajuns in postura de sef – fie in urma avansarii, fie in urma lansarii in afaceri – ajungi sa te confrunti cu situatii in care trebuie sa dai dovada de abilitati speciale, de diplomatie etc. Chiar si o persoana care este obisnuita sa conduca echipe de multi ani de zile isi poate imbunatati activitatea – sau poate incerca sa se perfectioneze, sa vada ce poate face pentru a fi un sef mai bun.
Lucrarea de fata sintetizeaza pe cateva paliere clare aspecte esentiale. Structurata in sapte capitole, cartea acopera elemente precum: managementul prin intermediul conversatiei, modele de management al personalului, managementul personal, conducerea muncii, dezvoltarea resurselor umane, conducerea unei echipe si managementul proiectelor. Este esential ca un sef sa isi cunoasca echipa, sa poata sa o gestioneze foarte bine, sa stie sa comunice si sa organizeze. In fond, “Management inseamna obtinerea unor rezultate prin intermediul altora.” (p. IX). Alan Barker isi propune ca in Cum sa devii un sef mai bun “sa deschida noi perspective in directia pregatirii teoretice si a dezvoltarii abilitatilor dumneavoastra” (p. XI).
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}